36 063 läst · 190 svar
36k läst
190 svar
Hantverkare blockerade kabelrör med för tjock kabel
Och just en tjurskallig envishet är faktiskt ofta nyckeln till att lyckas nyttja gammal trilskande kanalisation. Finns en tråd här som jag tror har sista inlägget igår om en som till slut lyckades för att han inte gav upp. Flera fjädrar från båda hållen, fiberkamera, dammsugare och ståltråd var om jag minns rätt inblandade i det lyckade slutresultatet.T tophee skrev:
Att du är expert på skilsmässor är det säkerligen ingen som betvivlar 😄Farstatjej90 skrev:
Kanske du skulle starta en tråd om detta istället 😎
Lite HAWK TUAH på den så lossnar den nogT tophee skrev:För den som undrar ”hur det gick”: jo, kabel sitter fortfarande fast och det går nog inte att ändra. Den trasiga kabeln har bytts ut och after ytterligare ett varv fungerar det nu som det ska. Kvarstår frågan om panelernas placering på taker där de lovat att komma med intyg från montagematerialets tillverkare att det går bra att göra som de gjorde, men det är som sagt ett ämne för en annan tråd, någon gång, kanske.
Kan tänka mig TS slutar bevaka sin egen tråd efter all tjafs🍿Farstatjej90 skrev:
S
SueCia
Elektroniktokig
· Dalarna
· 5 144 inlägg
SueCia
Elektroniktokig
- Dalarna
- 5 144 inlägg