Toppenjobb, tack Troja!

Stort tack för hjälpen Troja! :)

Jag lägger min röst till tacken. Bra jobbat. Stort tack!

Till att börja med så vill jag säga tack för din insats TROJA!

En fråga: när jag knappar in koden så ändras inte slutpriset. Ska det vara så?

....jag som är korkad. Skrev bara in siffrorna, ska ju vara allt som står efter kod:

• Gilla
olofh
  • Laddar…
Vad är det för ungefärlig rabatt på den koden?
För oss som inte har lagt en intresseanmälan kan det vara intressant att veta.

Det har jag svurit ed på att inte berätta.

Inget av företagen som lade anbud ville att jag skulle publicera siffrorna öppet.

Men det är en bra rabatt anser jag.

/
Johan

Har fått koden. Men de har inte Zipabox duo som jag ville ha. Har mailat dem men inget svar. Har iofs nästa vecka på mig.

Jag mailade om en annan grej och det var inga problem att få in. Fick svar för en timme sen ungefär.

Pratade med dem i telefon tidigare idag, de skulle fixa in Qubino! En timme senare fanns det i webbshopen! Otroligt bra service och ett stort eget intresse i grejerna verkade det som!

De mailade att de kunde ta in den.

Mattias_Jo1 skrev:
Har fått koden. Men de har inte Zipabox duo som jag ville ha. Har mailat dem men inget svar. Har iofs nästa vecka på mig.
Jag tänkte lämna tillbaka min zipabox duo till clabbe. Har dessutom ett gäng insatsdimmers samt pluggar av nexa. Är du intresserad så hör av dig. Jag har haft min zipa i två veckor. Men insett att jag behöver en fibaro

Varför skall du lämna tillbaka den? Vilka fördelar finns med fibaro? Jag har precis köpt en zipa då jag redan har endel nexa.

Jag kan väl kortfattat säga att jag länge velat kunna styra belysning och stereo från samma ställe. Göra scheman där tv och belysning är inblandat. Zipa har knappt inget stöd för att styra A/V. Dock för er som har tålamod så kommer det.... Nångång.

Ajdå, missade man tåget? 😟

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.