Nyfniken skrev:
Fibaros dimmer simmar man normalt genom att hålla knappen inne.
Aha. Jag behöver byta till vippbrytare....också

Tobiasfranzen77 skrev:
Aha. Jag behöver byta till vippbrytare....också
Japp, vanliga vippbrytare med fjäder!

KristoferL skrev:
Japp, vanliga vippbrytare med fjäder!
Ja precis.
Hittade fjädrar till elko på Jula. Så det var ingen dyr historia... Tack o lov

Jadå, jag tror att det är avgjort. Jag ska bara bolla någon fråga till en åf. Jag har försökt skriva i tråden under dagen, men jag har inte kunnat nå forumet.

Jag skickar pm till alla i morgon, jag kommer inte skriva något om rabatt sats eller kod i tråden, allt sånt kommer per pm. Generell info kommer här om jag har någon.

En generell kommentar har jag redan nu. Fibaro wallplug har ju försäljningsförbud i Sverige och kommer som det ser ut nu inte kunna levereras.

/
Johan

• Gilla
Nyfniken och 9 till
  • Laddar…
Jag var tvungen att göra ett inlägg till, allt är nu klart, men på grund av att jag har ett jobb som tar lite tid så kommer jag skicka alla PM ikväll. jag fick även in tre sena anmälningar via PM och har blivit lovad koder till de också.

Alla kommer få en personlig kod som gäller t.o.m. 2014/10/31.

Jag tror och hoppas alla kommer bli nöjda!

/
Johan

• Gilla
krill7 och 1 till
  • Laddar…
Vilken ÅF blev det till slut?

Johan_A_M
troja skrev:
Jag var tvungen att göra ett inlägg till, allt är nu klart, men på grund av att jag har ett jobb som tar lite tid så kommer jag skicka alla PM ikväll. jag fick även in tre sena anmälningar via PM och har blivit lovad koder till de också.

Alla kommer få en personlig kod som gäller t.o.m. 2014/10/31.

Jag tror och hoppas alla kommer bli nöjda!

/
Johan
Spännande, ser fram emot pm! Stort tack för att du tog på dig det här!

Det blev interaktivahem.se. Alla beställda artiklar hade de hemma eller kunde ta hem inom en rimlig tid.

Går det att lägga beställning på mer än man anmält intresse för?

Interaktivahem.se verkar bra, var lite dyrare på Aeon, men då kanske man kan köpa samma antal Fibaro-dimrar i stället! Antar att det inte gör något om man köper mer grejer!

Bra jobbat!

Hej

Nu bör alla fått två PM, ett med generell info och ett med en personlig kod.

Kontakta mig snarast om ni inte fått något PM!

Det är ju bra om alla köper ungefär för den summa man angett till mig, köpa mer borde väl inte vara ngt promblem.

Shoppa loss nu, det ska jag =)

• Gilla
gizmo007 och 1 till
  • Laddar…
troja skrev:
Hej

Det är ju bra om alla köper ungefär för den summa man angett till mig, köpa mer borde väl inte vara ngt promblem.

Snyggt jobbat, det här ska bli kul...

Inget PM här...

troja skrev:
Hej

Härligt att du har lagt ner ett sådant jobb för alla oss andra på forumet :) Tack :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.