45 564 läst · 319 svar
46k läst
319 svar
Gruppbeställning z-wave?
Medlem
· Stockholm
· 207 inlägg
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 207 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 207 inlägg
Några news?
Jadå, jag tror att det är avgjort. Jag ska bara bolla någon fråga till en åf. Jag har försökt skriva i tråden under dagen, men jag har inte kunnat nå forumet.
Jag skickar pm till alla i morgon, jag kommer inte skriva något om rabatt sats eller kod i tråden, allt sånt kommer per pm. Generell info kommer här om jag har någon.
En generell kommentar har jag redan nu. Fibaro wallplug har ju försäljningsförbud i Sverige och kommer som det ser ut nu inte kunna levereras.
/
Johan
Jag skickar pm till alla i morgon, jag kommer inte skriva något om rabatt sats eller kod i tråden, allt sånt kommer per pm. Generell info kommer här om jag har någon.
En generell kommentar har jag redan nu. Fibaro wallplug har ju försäljningsförbud i Sverige och kommer som det ser ut nu inte kunna levereras.
/
Johan
Jag var tvungen att göra ett inlägg till, allt är nu klart, men på grund av att jag har ett jobb som tar lite tid så kommer jag skicka alla PM ikväll. jag fick även in tre sena anmälningar via PM och har blivit lovad koder till de också.
Alla kommer få en personlig kod som gäller t.o.m. 2014/10/31.
Jag tror och hoppas alla kommer bli nöjda!
/
Johan
/
Johan
Spännande, ser fram emot pm! Stort tack för att du tog på dig det här!troja skrev:Jag var tvungen att göra ett inlägg till, allt är nu klart, men på grund av att jag har ett jobb som tar lite tid så kommer jag skicka alla PM ikväll. jag fick även in tre sena anmälningar via PM och har blivit lovad koder till de också.
/
Johan
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
Interaktivahem.se verkar bra, var lite dyrare på Aeon, men då kanske man kan köpa samma antal Fibaro-dimrar i stället! Antar att det inte gör något om man köper mer grejer!
Bra jobbat!
Bra jobbat!
Hej
Nu bör alla fått två PM, ett med generell info och ett med en personlig kod.
Kontakta mig snarast om ni inte fått något PM!
Det är ju bra om alla köper ungefär för den summa man angett till mig, köpa mer borde väl inte vara ngt promblem.
Shoppa loss nu, det ska jag =)
Nu bör alla fått två PM, ett med generell info och ett med en personlig kod.
Kontakta mig snarast om ni inte fått något PM!
Det är ju bra om alla köper ungefär för den summa man angett till mig, köpa mer borde väl inte vara ngt promblem.
Shoppa loss nu, det ska jag =)
Medlem
· Västra Götaland
· 16 inlägg
Snyggt jobbat, det här ska bli kul...troja skrev:
troja skrev:
Härligt att du har lagt ner ett sådant jobb för alla oss andra på forumet Tack