Jag fick också leveransbesked.... Men problemet är att det är inte på väg till mig!!!!
Jag har tydligen bytt efternamn och flyttat söderut.
Hur jävla sopiga kan man vara????!!
Jag hoppas innerligt att de bara gett mig fel kollinr.

Tobiasfranzen77 skrev:
Jag fick också leveransbesked.... Men problemet är att det är inte på väg till mig!!!!
Jag har tydligen bytt efternamn och flyttat söderut.
Hur jävla sopiga kan man vara????!!
Jag hoppas innerligt att de bara gett mig fel kollinr.
ajajaj :( illa, hoppas dom kan fixa det på ett smidigt sätt.

Den som plockar ut paketet lär bli lycklig. Men jag har ju bevis på vart det är skickat. Blir väl till att vänta ännu en vecka...suck!

Så jädra udda är ju i te mitt förnamn att man glömmer bort att kolla hela namnet tycker man

Någon här som delar samma förnamn?

Har ni andra fått samma mail?

Som kompensation för den sena leveransen ger vi dig 15% i rabatt till 2014-11-14.
Ange rabattkod: IHFÖRLÅT15PC
/Patrick

Vi på Interaktiva Hem önskar dig en trevlig kväll.
Tveka inte att kontakta oss om du har några fler frågor eller funderingar.
Med Vänliga Hälsingar/Best Regards
Interaktiva Hem

Hur tänker dem här?
Får vi 15% utöver vår rabatt?
Annars är det ju en klen tröst

• Gilla
Tobbe87
  • Laddar…
Flummigt formulerat. Gissningsvis 15% på en ny order. :)

Tobiasfranzen77 skrev:
Har ni andra fått samma mail?

Som kompensation för den sena leveransen ger vi dig 15% i rabatt till 2014-11-14.
Ange rabattkod: IHFÖRLÅT15PC
/Patrick

Vi på Interaktiva Hem önskar dig en trevlig kväll.
Tveka inte att kontakta oss om du har några fler frågor eller funderingar.
Med Vänliga Hälsingar/Best Regards
Interaktiva Hem

Hur tänker dem här?
Får vi 15% utöver vår rabatt?
Annars är det ju en klen tröst
Jag delar samma namn och bor söderut så det kanske är mitt
Fick ett likadant mail innan

Väntat en vecka på svar från IH angående Danfoss termostater och kompabilitet med mina radiatorer. Har stött på två gånger och dom har lovat att återkomma utan resultat. Problemet med Fibaro blev droppen. Ingen order denna gång. :(

Tobbe87 skrev:
Jag delar samma namn och bor söderut så det kanske är mitt
Fick ett likadant mail innan
Finner inte kollit längre.
Kan du se paketet på dhl?

Kommer inte in på dhl och kan kolla kommer bara upp ett meddelande med "Service Temporarily Unavailable"

Av vad jag kunnat utläsa av de fall av förstörd/smält Fibaro dimmer så är det i alla fall (som jag hittat) vid användade av LEDs och transformatorer till dessa!

Tobbe87 skrev:
Kommer inte in på dhl och kan kolla kommer bara upp ett meddelande med "Service Temporarily Unavailable"
Fick svar från IH nu. De har "bara" blandat ihop kollinummer. Fick det som tillhör mig men det går ändå inte att se någon direkt status på vart det befinner sig. Någon som vet hur man söker?

Jag får samma felmeddelande...

Tobiasfranzen77 skrev:
Fick svar från IH nu. De har "bara" blandat ihop kollinummer. Fick det som tillhör mig men det går ändå inte att se någon direkt status på vart det befinner sig. Någon som vet hur man söker?
Att du inte ser någon status beror förmodligen på att paketet inte lämnats till DHL än, dvs de har bara skapat ordern i DHL:s system. Jag ser ingen status för mitt sändningsnummer heller.

Nån som ser att deras paket är på väg?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.