Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Det jag funderar på när det gäller det nakenknullande paret. Finns det inget insynsskydd?
Vad sätter inte mamman upp ett insynsskydd?

• Gilla
Sören Lundberg och 1 till
  • Laddar…
F
Bananskalare Bananskalare skrev:
Men poängen är att man inte ska kalla någon för att ha bristande intelligens. Eller andra nedsättande ord eller uttryck. Det är inte så man kommunicerar på ett forum. Vi är alla vuxna här.
Då måste vi ta ansvar som vuxna. Varför inte visa att du är vuxen och be om ursäkt?
varför inte läsa de 8500 som bevisar det jag skrev och istället inse att jag hade rätt?

Bild.. annars har det inte hänt.

harry73
F fsn skrev:
Du var inte skarpaste kniven i lådan på mattelektionerna gissar jag?
Visst fortsätt bara med personangrepp :rofl:

F
harry73 harry73 skrev:
Visst fortsätt bara med personangrepp :rofl:
Det var en (ytterst relevant) fråga och inte ett påstående. Hävdar du att jag har fel i sak?

Otroligt respektlöst!

Det här måste vara höjden av white trash.

Går det inte prata vuxna människor tillrätta får man prova annat.

Filma och sprid anonymt. Hade det hänt mig skulle jag gått över under akten och förmodligen blivit våldsam…

• Haha
Staffans2000
  • Laddar…
F fsn skrev:
på nåt sätt känns det kanske som att han samlat ihop till det i minst 8500 av drygt 10500 inlägg.

och jag kan inte i min vildaste fantasi tro att set bara är två gånger i denna tråd, läs alla inlägg igen och räkna om.
Jag har läst alla inlägg. Exakt 2 ggr och det är två gånger för mycket. Shame om you.

• Gilla
Hallerudsbo och 2 till
  • Laddar…
F
D Dr Jumping Jack skrev:
Jag har läst alla inlägg. Exakt 2 ggr och det är två gånger för mycket. Shame om you.
Stackars liten…. Exakt vem är ”man”?

du får nog läsa igenom en gång till, du har missat minst en gång och troligtvis fler.

F fsn skrev:
Stackars liten…. Exakt vem är ”man”?

du får nog läsa igenom en gång till, du har missat minst en gång och troligtvis fler.
Vad menar du med ”man”?? Jag har inte nämnt ”man” i mitt inlägg. Blandar du ihop inläggen?

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
F
D Dr Jumping Jack skrev:
Vad menar du med ”man”?? Jag har inte nämnt ”man” i mitt inlägg. Blandar du ihop inläggen?
D Dr Jumping Jack skrev:
Det är 2:a gången i tråden som man anklagar någon deltagare för bristande intelligens, känns inte riktigt vuxet
Nej, jag blandar inte ihop nåt. Har du extremt dålig koll på vad du skriver? Jag har fö inte hävdat att nån skulle ha bristande intelligens jag skrev att man fick intrycket att han var efterbliven.

harry73
Fortsätt bara, du kommer närmare och närmare 8500 inlägg som bevisar bristande intelligens

• Haha
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
F
harry73 harry73 skrev:
Fortsätt bara, du kommer närmare och närmare 8500 inlägg som bevisar bristande intelligens
Fan vad du måste haft det tungt i grundskolan.

O Orvar777 skrev:
Hade det hänt mig skulle jag gått över under akten och förmodligen blivit våldsam…
Det är då du upptäcker att de har andra fetischer än att bara göra det framför publik. Rätt vad det är är du istället del av en BDSM trekant. :D

• Gilla
  • Haha
Richard66 och 3 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Nej, jag blandar inte ihop nåt. Har du extremt dålig koll på vad du skriver? Jag har fö inte hävdat att nån skulle ha bristande intelligens jag skrev att man fick intrycket att han var efterbliven.
Du hänvisar till ett inlägg som saknar ordet ”man”. Då blir det svårt att förstå vad du menar. Efterbliven betyder ”intellektuellt funktionsnedsatt”. Det är samma sak som bristande intelligens.

F
D Dr Jumping Jack skrev:
Du hänvisar till ett inlägg som saknar ordet ”man”. Då blir det svårt att förstå vad du menar. Efterbliven betyder ”intellektuellt funktionsnedsatt”. Det är samma sak som bristande intelligens.
frågan kvarstår, vem är ”man”?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.