hsd
Viktor.J Viktor.J skrev:
Missat det är med inflation ?
Inflation är resultatet av prishöjningar

P Patrik franzen skrev:
Enligt min mening så borde grannar förbjudas! Är de inte gnälliga, så är de avundsjuka, gapiga, fulla eller helt enkelt fula....vem vill ha dem?
Förbud är sällan eller aldrig rätt väg att gå, bättre att bosätta sig så man slipper se och höra folk om man inte vill ha med avundsjuka, gapiga, fulla människor att göra.

hsd hsd skrev:
hönan eller ägget ? Tror du elpriset påverkar vinsten och priset eller tror du priset och vinsten påverkar elpriset ?

B
F fribygg skrev:
Förbud är sällan eller aldrig rätt väg att gå, bättre att bosätta sig så man slipper se och höra folk om man inte vill ha med avundsjuka, gapiga, fulla människor att göra.
Det finns folk som av flera anledningar bor i städerna. OCH som vill komplettera med ved.
Jag bor mycket centralt i 350 kvm hus och 1500 kvm tomt på en av stadens älsta gator.
Lovar dig att det inte skriks och sups mer här än hos dig. Dödstyst på kvällen o natten.
Dessutom 2 min promenad till min byrås kontor.
Barnen hade 250 meter till skolan.

Lite livskvalitet det oxå.:)

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Självklart! Var lite ironi där

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
Så har det ju alltid varit. Blir väldigt mycket saker vi behöver dyrare så sticker inflationen.

Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.