Randulf skrev:
Man använder kontaktformuläret längst ned på sidan. Har skickat en fråga till dem om pris.
Jag och tyska... Min lärarinna i sjuan sa att "David, tyska kanske inte är nåt för dig. Data finns om du hellre vill läsa det?".

Tack! :)
 
Det är ett kort som sätts ovanpå mainboardet i kontakt för hmi kortet som sedan kopplas in i detta kort. Här är instruktionerna http://www.robonect.de/viewtopic.php?f=8&t=4

Tycker det hela verkar mycket intressant, kul att feature att det går att sätta en webkamera på klipparen också.
 
Chrome och Google translate är det jag använder. Läste franska i skolan så jag fattar inget av tyskan :)
 
Randulf skrev:
Det är ett kort som sätts ovanpå mainboardet i kontakt för hmi kortet som sedan kopplas in i detta kort. Här är instruktionerna [länk]

Tycker det hela verkar mycket intressant, kul att feature att det går att sätta en webkamera på klipparen också.
Mycket intressant håller jag med om.
Betyder detta nedan att klipparen måste vara från 2015 eller nyare tro?

Gardena R40Li (bis Bj.2015)
 
Redigerat:
qsecofr skrev:
Mycket intressant håller jag med om.
Betyder detta nedan att klipparen måste vara från 2015 eller nyare tro?

Gardena R40Li (bis Bj.2015)
Svarar mig själv här :)
Efter lite läsning på den tyska sidan så verkar det som om att nån gång i maj 2016 fick r40 en ny layout på moderkortet som gör att kortet inte passar. Dock så finns det lösning på det också verkar det som.
 
Der Preis für das Modul beträgt 79 € + 6,99 € Versand (Schweden).
Optional kannst Du auch eine zusätzliche WLAN-Antenne (4,90 € Aufpreis) mitbestellen.
 
Så, Då var modulen beställt :)
 
Neeeej! Gruppköp!
 
Oj, det gick undan. Jag har inte fått något svar på min prisförfrågan än.
Eller hittade du något annat sätt att beställa på?
 
Inget R60Li stöd... :(
 
davidgp skrev:
Neeeej! Gruppköp!
Ska kolla med Fabian direkt !
 
Randulf skrev:
Oj, det gick undan. Jag har inte fått något svar på min prisförfrågan än.
Eller hittade du något annat sätt att beställa på?
Jag fyllde i formuläret. Fabian svarade direkt. Jag kollar nu om vi kan göra ett gruppköp. (Vi har gjort det innan från en annan i tyskland).
 
Ang. gruppköp ! Gilla detta inlägg, Så ser jag hur många som hänger på.

Priset blir då 79 € st inkl. antenn (4,90 €)

OBS ! Inom 14 dagar kommer programmet att vara översatt till Engelska, Svensk översättning är på G.
 
Redigerat:
  • Gilla
OpiMaza och 4 till
  • Laddar…
Sjukt sugen. Men lika osugen på att förverka garantin.
Hur lång garanti är det på klipparen 2år? Har en r40li som iofs är tillverkad 2012 men köptes ny i vintras.

Finns det några plomberingar som bryts då man öppnar den för att komma åt elektroniken?
Skulle en serviceverkstad kunna se att man har micklat med den om man återställt den vid eventuellt problem?
 
Nej det finns ingen plombering som bryts, iaf inte på R70n.
Kan ej svara på om serviceverkstaden kan se om man har kopplat in något.
 
  • Gilla
qsecofr
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.