Gaaaahhhh!
HyrbilselĂ€nde. Vem đŸ€Ź designade Kias MMI? Den apsvansen borde för evigt vara tjĂ€rad och fjĂ€drad.

S
Du fĂ„r stĂ„ ut med lite koreanskt plingande. 😉

S
Hade tvÄ rullar spill med luftspÀrrpapp. TÀnkte att det rÀcker med lite tur.

Jag hade inte tur. Saknas 60x60 cm! GAAAHH!!

• Inomhusrenovering, vĂ€gg med brunt papper och korkpanel, ofĂ€rdigt projekt, reflektion av person i fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ledsen
RejÀl och 1 till
  • Laddar…
GAAAAAHHHHH!!!

Fick offert pÄ fiber pÄ mellan 80-100tkr!!!

Inte ok!!
DĂ„ har grannen det 2 hus bort

• Wow
  • Ledsen
Klass0n och 5 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh, jag fick inte ens offert pÄ fiber nÀr jag bad om det och det grÀvdes fiber till grannarna.

• Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Du fĂ„r stĂ„ ut med lite koreanskt plingande. 😉
Lite?

WAAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
NÀr man lÀst genom en formel man skrivit av 7-11 gÄnger och inte fÄr samma resultat och skickar en "buggrapport" för att tvÄ minuter senare se vad man gjort fel...

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
S sinuslinus skrev:
Hade tvÄ rullar spill med luftspÀrrpapp. TÀnkte att det rÀcker med lite tur.

Jag hade inte tur. Saknas 60x60 cm! GAAAHH!!
Ähh, kör pĂ„ plast eller vilken papp som helst. Det spelar ingen roll den lilla ytan.

• Wow
  • Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
Vi pratade hÀr förut om nya korkade korken pÄ Ekströms fruktsoppor.
Jag har nu mailat Orkla och tackat för mig som varit en trogen kund i minst 40 Är, köper ett par förpackningar i veckan och har med mig i bilen, men kladda ner ratt, stol och klÀder varje dag funkar inte lÀngre.

• Gilla
Workingclasshero och 4 till
  • Laddar…
hsd
Arla har ÄtergÄtt till vanlig kork pÄ mjölken, hoppas zet inte Àr tillfÀlligt
Samtidigt hör man pÄ radion att pappersförpackningar inte kan Ätervinnas eftersom dryckes förpackningar Àr bÄde plast och papper

ELAVBROTT!
GAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!

hsd hsd skrev:
Samtidigt hör man pÄ radion att pappersförpackningar inte kan Ätervinnas eftersom dryckes förpackningar Àr bÄde plast och papper
SÄhÀr sÀger de iaf.

https://www.arla.se/artiklar/fastsittande-korkar/

• Gilla
Noramasen
  • Laddar…
hsd hsd skrev:
WAAAAAAAAGH.

Folk som springer osanningar pÄ radio...

Pappersförpackningarna strimlas i smÄ bitar som blöts upp och pappersfibrerna samt metallfolien Ätervinns medans eventuell plast gÄr till förbrÀnning dÀr vÀrmen anvÀnds i processen.

Edit: WAAAAAAAAGH för att SVT tar bort innehÄll efter en stund, annars hade de en serie om Ätervinning kallad SkrÀp dÀr bland annat detta visades.

Redigerat:
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
WAAAAAAAAGH.

Folk som springer osanningar pÄ radio...

Pappersförpackningarna strimlas i smÄ bitar som blöts upp och pappersfibrerna samt metallfolien Ätervinns medans eventuell plast gÄr till förbrÀnning dÀr vÀrmen anvÀnds i processen.

Edit: WAAAAAAAAGH för att SVT tar bort innehÄll efter en stund, annars hade de en serie om Ätervinning kallad SkrÀp dÀr bland annat detta visades.
En tidningssida med artikel om Ätervinning av dryckesförpackningar och sopsortering, text, och ett foto.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

MathiasS MathiasS skrev:
[bild]
Vart stĂ„r det att plastkorkarna gör att det inte gĂ„r att Ă„tervinna pappret? đŸ€”

Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.