1 112 263 läst · 11 369 svar
1112k läst
11,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Gahhhh!!! Det slutar ju inte där naturligtvis.mexitegel skrev:
Det går inte att anmäla ej levererat paket hos amazon förrän efter 48 timmar ”ifall man skulle hitta det”. Jag fick ju besked från airmee att deras chaufför supit väck paketet redan igår.
Lagom frustrerande att behöva vänta ”bara för att”. 😡
Saker man supit bort brukar dyka upp dagen efter dagen efter.mexitegel skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 647 inlägg
Pengar med?
*hoppas!*
*hoppas!*
Skogsägare
· 19 647 inlägg
Gaaahhhh!!!!
Att ännu en tråd jag är intresserad av spårar ur och börjar kretsa kring en enskild
narcissist.*
*Det här, go’ vänner, är vad jag trodde att tråden skulle vara och handla om. Frustration över andra trådar. Jag är på noll (0) sätt besviken att den mest är något annat (och mycket roligare).
Att ännu en tråd jag är intresserad av spårar ur och börjar kretsa kring en enskild
narcissist.*
*Det här, go’ vänner, är vad jag trodde att tråden skulle vara och handla om. Frustration över andra trådar. Jag är på noll (0) sätt besviken att den mest är något annat (och mycket roligare).
Jag får erkänna mig medskyldig till utvecklingen i den tråden. Lovar bot och bättring.Nötegårdsgubben skrev:
För att inte hamna OT i den här tråden skriver jag GAAAAHHH, sportlovsveckan är slut vilket innebär att bilresan till jobbet återigen innebär klungor av Epor som stoppar upp trafiken.
Skogsägare
· 19 647 inlägg
Fyll röret med en syra, vänta tills spiken är bortfrätt ...Walle85 skrev:
Ja, jag skojade naturligtvis.
M Myckling skrev:
Ja denna tråden är ju kul, då ingen fattade vad du tänkte med den, så den spårade ut från första inlägget.Nötegårdsgubben skrev:
Men så blev den sen en annan slags tråd, som har funkat bra - ändå ...
Skogsägare
· 19 647 inlägg
Andra inlägget, väl? 😉
Jag tror dock @KnockOnWood mycket väl förstod. Att behovet av den tråd jag tänkte mig var mycket mindre än brhovet av den tråd det blivit är en annan sak.
Men som jag skrivit många gånger: gnäll på om vad ni vill men ta inte er själva på för stort allvar.
Jag tror dock @KnockOnWood mycket väl förstod. Att behovet av den tråd jag tänkte mig var mycket mindre än brhovet av den tråd det blivit är en annan sak.
Men som jag skrivit många gånger: gnäll på om vad ni vill men ta inte er själva på för stort allvar.