958 917 läst · 9 778 svar
959k läst
9,8k svar
GAAAAHHHH!!!
Den har jag också råkat ut för, man står där med hakan i marken och undrar om de skämtar… Handlar inga drive-in saker på Bauhaus sen flera år pga det. Hornbach ftw (& Woody Huddinge)mexitegel skrev:Ett stort GAAAAHHH för Bauhaus 🤯.
Åker ner för att köpa expanderbetong, men se den fick man inte köpa för de kunde inte lyfta ner den efter klockan 10 på förmiddagen. Till saken hör att det fanns en markerad plats för den, men där hade de ställt en massa annan skit. Hur svårt kan det vara att ha som rutin att ha koll på att i allafall rätt pallar står på rätt plats? Det är ju inte så att kunderna klättar upp ett par våningar i pallställagaget och plockar runt som på brädgården.
Blev ett uppfodrande samtal med kundtjänst om tingens ordning innan jag vände på klacken och gick.
Tur hornbach fortfarande hade öppet, nu lär jag inte handla på Bauhaus igen om det inte är absolut tvunget 🤬. Har haft dåliga upplevelser innan, men det här var droppen.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 360 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 360 inlägg
Tack för påminnelsen. Skulle ju vara surgubbe och skicka ett uppfodrande mail till kundtjänsten. Förra gången jag kritiserade då det var fullkomligt haveri i kassaköerna så skärpte de faktiskt till sig ordentligt.D dilemma skrev: