RoTe RoTe skrev:
Nej men det märks?
Kön och hudfärg är ju ganska svårt att dölja. Men övrigt är ju inget som syns.
 
RoTe
N Niq skrev:
Kön och hudfärg är ju ganska svårt att dölja. Men övrigt är ju inget som syns.
Du vet att man pratar på en intervju va?
 
  • Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Du vet att man pratar på en intervju va?
Ja men det avslöjar ju inte villen sexualitet eller värdegrund du har om du inte väljer att tala om det.
 
RoTe
N Niq skrev:
Ja men det avslöjar ju inte villen sexualitet eller värdegrund du har om du inte väljer att tala om det.
Man ställer frågor och ser om hen ljuger.
 
RoTe RoTe skrev:
Man ställer frågor och ser om hen ljuger.
Så man frågar om saker som man inte får fråga om och försöker lista ut om personen ljuger?
 
RoTe
N Niq skrev:
Så man frågar om saker som man inte får fråga om och försöker lista ut om personen ljuger?
Det är inte jättesvårt att se om en pojke identifierar sig som en flicka osv. Jag har flera såna på mitt jobb, dom har även flicknamn...
 
  • Wow
Tokslut
  • Laddar…
N Niq skrev:
Kön och hudfärg är ju ganska svårt att dölja.
Med alla olika varianter på ”kön” som verkar finnas numera vet jag inte det. 😀
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Unikt namn
RoTe RoTe skrev:
Det är inte jättesvårt att se om en pojke identifierar sig som en flicka osv. Jag har flera såna på mitt jobb, dom har även flicknamn...
Beror på hur många långburk du druckit.


Generellt GAAAAHHHH för köer, av alla sorter. Jag gillar inte att sitta still!
 
galento
tensiden tensiden skrev:
Har faktiskt en burk kattmat som inte gått åt efter att vi skulle försöka få fatt i en halvvild katt som bodde i ett uthus för en stund. Får hiva in den med.
Ja här har det varit allt möjligt också , ett tips vi fick är att ha fällan ute tidigt på våren då de har mindre att äta. Ser spår på vintern också , vi har ett gryt på skiftet och det finns fler i närheten.
 
RoTe
Unikt namn Unikt namn skrev:
Beror på hur många långburk du druckit.


Generellt GAAAAHHHH för köer, av alla sorter. Jag gillar inte att sitta still!
Menar du på allvar att jag skämtar eller? Jag har två pojkar på mitt jobb med flicknamn...
 
Min chef skojar ibland om att han anställde mig på det kortaste han läst.
"Hej. Jag kan jobbet och har lång erfarenhet, kontakta mig om det är intressant"
Alla andra sökande hade skickat långa brev med CV, betyg, referenser, personligt mm.
"Fan orka läsa allt det där" sa chefen.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Klass0n och 16 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Det är inte jättesvårt att se om en pojke identifierar sig som en flicka osv. Jag har flera såna på mitt jobb, dom har även flicknamn...
Ok det har du säkert rätt i. Men det måste i det stora hela ändå vara ganska få som gör det.
 
Isakare Isakare skrev:
Min chef skojar ibland om att han anställde mig på det kortaste han läs.
"Hej. Jag kan jobbet och har lång erfarenhet, kontakta mig om det är intressant"
Alla andra sökande hade skickat långa brev med CV, betyg, referenser, personligt mm.
"Fan orka läsa allt det där" sa chefen.
Jag kommer inte ens ihåg när jag sist skrivit en ansökan. Inte dom 3 senaste jobben iaf.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Med alla olika varianter på ”kön” som verkar finnas numera vet jag inte det. 😀
Juridiskt sett finns det väl bara 2 kön än så länge i Sverige?
 
N Niq skrev:
Juridiskt sett finns det väl bara 2 kön än så länge i Sverige?
Så är det nog. Alla olika enkäter man får brukar ha en sju-åtta stycken att välja på. Känns det som i alla fall...
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.