GAAAHHHH!!!!! Att det skrivs så mycket i den här tråden! Inte kollat här på ett tag och nu är det ju omöjligt att "komma ikapp"... Jag vill ju läsa alla inlägg, men det är typ 3000 sen sist...

• Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
@Kirre2
Sammanfattningen lyder: det är aldrig för sent att ge upp!

• Gilla
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Det har mest varit inlägg om blodgivning. Lite cancer. Nåt om Saab. Lite om säkerhetsklassade arbetsplatser. Sa jag blodgivning?

• Gilla
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
Och nu kommer ett om en axialborste GAAAAHHHH!!!

Köpte en ny till bänkslipmaskinen, skruvade bort muttern, provade borsten, men den var för tunn så jag blev tvingad att leta efter en bricka, hittade ingen med 13 mm hål, så jag fick borra upp en.
När allt skulle dit är muttern borta, vänstergängad i tum 😟
Letat i 1 timme....

• Ledsen
  • Wow
  • Gilla
Kirka75 och 3 till
  • Laddar…
4774
Isakare Isakare skrev:
Och nu kommer ett om en axialborste GAAAAHHHH!!!

Köpte en ny till bänkslipmaskinen, skruvade bort muttern, provade borsten, men den var för tunn så jag blev tvingad att leta efter en bricka, hittade ingen med 13 mm hål, så jag fick borra upp en.
När allt skulle dit är muttern borta, vänstergängad i tum 😟
Letat i 1 timme....
Hatar när sådant händer. Finns inget mer irriterande. Går man sedan därifrån och kollar nästa dag då ligger märkligt nog saken på exakt samma ställe som man lade den på.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Järntabletterna kunde väl enkelt upphandlas från Apotea som på nåt magiskt sätt lyckats med att kunna skicka sina grejer gratis?

• Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Hatar när sådant händer. Finns inget mer irriterande. Går man sedan därifrån och kollar nästa dag då ligger märkligt nog saken på exakt samma ställe som man lade den på.
Tror på dina ord, väntar med spänning att få komma hem i kväll och hitta muttern 🙂

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
Kollade du om den satt på axeln?

ett litet gaah för nyhetsuppläsare som har lite dålig betoning/utal så att det är svårt att höra vad hen säger för dom som har lite hörselnedsättning .

• Gilla
Mange_64 och 3 till
  • Laddar…
Gaaaaaaah för grävlingen som totalvägrar att gå in i fällan.
Det sägs att plommon är garanterat bete och nu när plommonsäsongen egentligen är över för oss och det inte finns att hitta i trädgården så borde väl grävlingen i så fall vara extra intresserad av de plommon jag snor från kylskåpet och lägger både utanför och innanför buren. Men icke!

Likaså skiter den här grävlingen i ägg, leverpastej, sirap och en massa annat jag testat med. Vad är knepet egentligen?

Nattfoto av en grävling som ignorerar en fälla trots att plommon och andra beten placerats, enligt forumdeltagaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Mange_64
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Vad är knepet egentligen?
Gyttorp röd. 😎

• Gilla
  • Haha
camaro z28 och 2 till
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Det sägs att plommon är garanterat bete och nu när plommonsäsongen egentligen är över för oss och det inte finns att hitta i trädgården så borde väl grävlingen i så fall vara extra intresserad av de plommon jag snor från kylskåpet och lägger både utanför och innanför buren. Men icke!

Likaså skiter den här grävlingen i ägg, leverpastej, sirap och en massa annat jag testat med. Vad är knepet egentligen?

[bild]
Bråkar den med er eller varför ska den fångas in?
Går det inte att göra åtgärder så den inte trivs?

D Dilato skrev:
Järntabletterna kunde väl enkelt upphandlas från Apotea som på nåt magiskt sätt lyckats med att kunna skicka sina grejer gratis?
Gaaahhhh!!
Enkelt om inte LOU, 2016:1145 fanns..

F fribygg skrev:
Enkelt om inte LOU, 2016:1145 fanns..
Gissar att @Dilato menar att den som behöver kan beställa själv från ett nätapotek och då kommer inte LOU i spel.

galento
tensiden tensiden skrev:

[bild]
Har också provat många olika saker , har du testat fikonmarmelad på bröd ?
Men vi fick 4 stycken i fällan i våras , man kanske skulle testa att ställa ut den igen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.