1 044 556 läst · 10 714 svar
1045k läst
10,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 187 inlägg
Det har mest varit inlägg om blodgivning. Lite cancer. Nåt om Saab. Lite om säkerhetsklassade arbetsplatser. Sa jag blodgivning?
Och nu kommer ett om en axialborste GAAAAHHHH!!!
Köpte en ny till bänkslipmaskinen, skruvade bort muttern, provade borsten, men den var för tunn så jag blev tvingad att leta efter en bricka, hittade ingen med 13 mm hål, så jag fick borra upp en.
När allt skulle dit är muttern borta, vänstergängad i tum 😟
Letat i 1 timme....
Köpte en ny till bänkslipmaskinen, skruvade bort muttern, provade borsten, men den var för tunn så jag blev tvingad att leta efter en bricka, hittade ingen med 13 mm hål, så jag fick borra upp en.
Letat i 1 timme....
Hatar när sådant händer. Finns inget mer irriterande. Går man sedan därifrån och kollar nästa dag då ligger märkligt nog saken på exakt samma ställe som man lade den på.Isakare skrev:Och nu kommer ett om en axialborste GAAAAHHHH!!!
Letat i 1 timme....
Gaaaaaaah för grävlingen som totalvägrar att gå in i fällan.
Det sägs att plommon är garanterat bete och nu när plommonsäsongen egentligen är över för oss och det inte finns att hitta i trädgården så borde väl grävlingen i så fall vara extra intresserad av de plommon jag snor från kylskåpet och lägger både utanför och innanför buren. Men icke!
Likaså skiter den här grävlingen i ägg, leverpastej, sirap och en massa annat jag testat med. Vad är knepet egentligen?
Det sägs att plommon är garanterat bete och nu när plommonsäsongen egentligen är över för oss och det inte finns att hitta i trädgården så borde väl grävlingen i så fall vara extra intresserad av de plommon jag snor från kylskåpet och lägger både utanför och innanför buren. Men icke!
Likaså skiter den här grävlingen i ägg, leverpastej, sirap och en massa annat jag testat med. Vad är knepet egentligen?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bråkar den med er eller varför ska den fångas in?tensiden skrev:Gaaaaaaah för grävlingen som totalvägrar att gå in i fällan.
[bild]
Går det inte att göra åtgärder så den inte trivs?
Har också provat många olika saker , har du testat fikonmarmelad på bröd ?tensiden skrev:Gaaaaaaah för grävlingen som totalvägrar att gå in i fällan.
[bild]
Men vi fick 4 stycken i fällan i våras , man kanske skulle testa att ställa ut den igen.