976 143 läst · 9 980 svar
976k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH.
Varför kan inte saker bara vara som de är om de fungerar bra.
Sen ett tag tillbaka dyker denna lista upp när man vill bifoga nått.
I detta fall ska jag bifoga "April 2024"
Klickar man då på "April 2024" bifogas den i mailet.
Men när man ska skicka får man felmeddelande att filen inte kan bifogas för den är tom.
Ist får jag "Bläddra i den här datorn" öppna filen och bifoga den, då funkar det, som tidigare alltså.
Vad är det då för ide att den dyker upp i den där listan när den ändå inte funkar ???
Varför kan inte saker bara vara som de är om de fungerar bra.
Sen ett tag tillbaka dyker denna lista upp när man vill bifoga nått.
I detta fall ska jag bifoga "April 2024"
Klickar man då på "April 2024" bifogas den i mailet.
Men när man ska skicka får man felmeddelande att filen inte kan bifogas för den är tom.
Ist får jag "Bläddra i den här datorn" öppna filen och bifoga den, då funkar det, som tidigare alltså.
Vad är det då för ide att den dyker upp i den där listan när den ändå inte funkar ???
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Besserwisher
· The Great North
· 977 inlägg
Besserwisher
· The Great North
· 977 inlägg
GAAAAHHHH!!!
20+års brukande av mina e-postadresser ser nu ut att ha ett slut, fy f-n va jobbigt att byta ut överallt 😳
Det kommer ju ta åratal innan jag kommer på alla, men tänker inte betala denna skit livet ut!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag avvecklade Telias jävla webmail för flera år sen. Har bara haft en skräpadress hos dem men det är alltså dags att säga upp den. Telia ska inte ha pengar i onödan. På 15 år har de inte gjort ett skit åt alla säkerhetshål och problem med deras webmailtjänst.Tokslut skrev:
Jag vet inte om detta bara gäller mig som inte längre har internetuppkoppling via dom utan bara ett mobilabbonemangKeiller skrev:
Tänkte här om dagen när jag var inne på webmailen "dax för en uppdatering här" sidan är ju verkligen stenåldern.Tokslut skrev:
Besöker den typ en gång per år och raderar mail när inkorgen är full. Jobbigaste med sida är att det bara går att radera 50 mail i taget, hoppas det blir bättre.
Reservdel...passar? https://www.granngarden.se/skalm-till-skottkarra-horby-bruk-1450mm
Svårt att hitta något bra råämne, kommer inte ihåg på raken vad det är för träslag, och tätvuxet.