Maria T Maria T skrev:
Tänkte föreslå Söderortarn..

Andra på bollen som alltid @13th Marine 😂
Det är ju reserverat för @AndersMalmgren ...

• Haha
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Det har du fan rätt i men eftersom man bara kan byta en gång måste jag fundera .......
Vänsterortarn.

Maria T
kashieda kashieda skrev:
Det är ju reserverat för @AndersMalmgren ...
Nä då tror jag han blir ledsen, det är väl mitt i innerstan, typ, som han bor. Centrumortran?

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Tänkte föreslå Söderortarn..

Andra på bollen som alltid @13th Marine 😂
Söderort är döderort.

Eller hur det nu var...

• Älska
Maria T
  • Laddar…
Maria T
Keiller Keiller skrev:
Söderort är döderort.

Eller hur det nu var...
Ser jämförelsen och den är fin, tyvärr ingen gök här.

Maria T Maria T skrev:
Ser jämförelsen och den är fin, tyvärr ingen gök här.
Prova med kaffegök så blir det bättre 😉

• Haha
Maria T
  • Laddar…
Kanske mer gök i bästerort? Att skämta om att det skulle gökas mest i norrort vore lika olämpligt en ickefredag som att ta upp tröstergök.

• Haha
Bästerortarn och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
MathiasS MathiasS skrev:
26 är över snart 7 år och de flesta var när hon var liten. Sedan hade vi ett uppehåll på några år till förra året när hon drog i sig 5st i ett nafs och sedan nu ett år senare 3 stycken. Hundjävel.

[bild]
Vad är det för ras? 😊
Vår hund har mest slaktat barnskor, leksaker och gosedjur 🧸 🐕

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Diskmaskinen gick sönder igår. 3 dagar för tretti.se att skicka ny. Handdiska är inte okej
Det första jag köpte när jag flyttade hemifrån var en diskmaskin. Livet är inte värt att leva om man måste handdiska 😬

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Vad är det för ras? 😊
Vår hund har mest slaktat barnskor, leksaker och gosedjur 🧸 🐕
Ungersk Vizsla. Inte så vanlig i Sverige efter som de flesta uppfödarna här är jaktreligiösa fanatiker som tror att hunden måste jaga enligt deras påhittade procedurer för att bli lycklig. Finns många andra sätt att aktivera.

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
MathiasS MathiasS skrev:
Ungersk Vizsla. Inte så vanlig i Sverige efter som de flesta uppfödarna här är jaktreligiösa fanatiker som tror att hunden måste jaga enligt deras påhittade procedurer för att bli lycklig. Finns många andra sätt att aktivera.
Såg väldigt fin ut! 😊
Haha 😂

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Såg väldigt fin ut! 😊
Haha 😂
Fina vovvar men kräver mycket av dig, räcker inte med motion och är inget för nybörjaren skulle jag säga - har hört fler än en som gett upp inom ett år, de är för jävliga som valpar och kräver både varsam och bestämd hand, gör allt 110% oavsett om det är bra eller dåliga saker de gör - kan var lite jobbigt när det är 20-30kg hund som bara är muskler. Men, man får mycket tillbaka också.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
...de är för jävliga som valpar och kräver både varsam och bestämd hand, gör allt 110% oavsett om det är bra eller dåliga saker de gör - kan var lite jobbigt när det är 20-30kg hund som bara är muskler ...
... låter som dalmatiner ... men dessa blir vettiga när de passerat 5-årsåldern ...😉

yonna yonna skrev:
... låter som dalmatiner ... men dessa blir vettiga när de passerat 5-årsåldern ...😉
Ja de förstår jag är rätt knepiga också men kanske på ett annat sätt. Fina hundar.

Tack för namnförslagen men jag behåller detta tillsvidare. När jag lyckats lösa ett jobb och sitter med skåpbilen fylld med mitt bohag på väg upp till J❤️mtland, på väg hem ....... Då byter jag nickname.

• Älska
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.