949 246 läst · 9 674 svar
949k läst
9,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Det är ju reserverat för @AndersMalmgren ...Maria T skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 608 inlägg
Kanske mer gök i bästerort? Att skämta om att det skulle gökas mest i norrort vore lika olämpligt en ickefredag som att ta upp tröstergök.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Vad är det för ras? 😊MathiasS skrev:
Vår hund har mest slaktat barnskor, leksaker och gosedjur 🧸 🐕
Ungersk Vizsla. Inte så vanlig i Sverige efter som de flesta uppfödarna här är jaktreligiösa fanatiker som tror att hunden måste jaga enligt deras påhittade procedurer för att bli lycklig. Finns många andra sätt att aktivera.richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Fina vovvar men kräver mycket av dig, räcker inte med motion och är inget för nybörjaren skulle jag säga - har hört fler än en som gett upp inom ett år, de är för jävliga som valpar och kräver både varsam och bestämd hand, gör allt 110% oavsett om det är bra eller dåliga saker de gör - kan var lite jobbigt när det är 20-30kg hund som bara är muskler. Men, man får mycket tillbaka också.richardtenggren skrev:
... låter som dalmatiner ... men dessa blir vettiga när de passerat 5-årsåldern ...😉MathiasS skrev:
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Tack för namnförslagen men jag behåller detta tillsvidare. När jag lyckats lösa ett jobb och sitter med skåpbilen fylld med mitt bohag på väg upp till J❤️mtland, på väg hem ....... Då byter jag nickname.