1 047 830 läst · 10 735 svar
1048k läst
10,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Ja, jag tror det är ett stort problem att "folk" kommer med oförsäkrade djur på en helg, åker på akuttaxa + en övernattning eller två i allvarligare fall = 55 000 spänn, men man skulle kunna hantera detta lite snyggare (och kanske gör man det idag, vad vet jag).tommib skrev:
C cpalm skrev:
26 är över snart 7 år och de flesta var när hon var liten. Sedan hade vi ett uppehåll på några år till förra året när hon drog i sig 5st i ett nafs och sedan nu ett år senare 3 stycken. Hundjävel.N Niq skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Haha, nä det var mest en åsikt och beskrivning av en av mina terapiformer.F fribygg skrev:
Fast i.o.f.s. tror jag dom flesta skulle må bra av lite terapi 😎
Vad säger du @AndersMalmgren ? Ska vi köra en session, bjuckar på första tillfället och du får behålla kläderna på 😆
Äsch. Det ser man ju direkt att den där är absolut oskyldig. Misstänker skarpt att Husse blandat maten med sockar.MathiasS skrev:
Sluta med det!
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Tror vin och mat fungerar bättre på mig som terapiB Bästerortarn skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Nu fick jag beställa ny vitvara också. Alltid kul med nya grejer
Hon är periodare med andra ord. Vi har inte haft problem med strumpor men dörrmattor har det gått åt några. Sist klippte vi bitar av den och serverade i matskålen istället för mat. Nu var det faktiskt länge sedan det gick åt en dörrmatta.MathiasS skrev:
Jag får väl säga Gaaahhhh för att hundtokan tror att hon fått valpar. Snart blir den deprimerad när dom dör.
Renoverare
· Stockholm
· 18 488 inlägg
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg