1 029 717 läst · 10 547 svar
1030k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 106 inlägg
Gaaahhh!!!
Två sidor oneliners med medvetna missförstånd. Skärp er. Alla.
Två sidor oneliners med medvetna missförstånd. Skärp er. Alla.
Gaaahhh! Här har man levt i fyrtio år i total perfektion och så råkade jag nämna för sambon att det är märkligt att hastighetsinfon som står i vindrutan på hans bil är suddig och han svarade då att för honom är den skarp vilket bara kan betyda att jag inte längre har perfekt syn...
Om ni är olika längd och sitter annorlunda så kan den bli suddig för att han justerat in den för att passa hans längd och sittstilDalbotant skrev:
GAAAAAJJJJJJ!!
När man ska bära ut gamla svintunga gjutjärnsrör ur källaren, slinter lite grann och i hastigheten får för sig att försöka fånga upp röret innan det slår i golvet och bara hinner få in lillfingret mellan röret och betonggolvet...
När man ska bära ut gamla svintunga gjutjärnsrör ur källaren, slinter lite grann och i hastigheten får för sig att försöka fånga upp röret innan det slår i golvet och bara hinner få in lillfingret mellan röret och betonggolvet...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 949 inlägg
Gaaahhh!!
Samtalar med elhandelsbolaget om omförhandling av mitt avtal. Visst, säger de, det går fint!
Får en bekräftelse några dagar senare och då har de lagt till en hög extra tjänster som jag inte alls vill ha, så nu måste jag spendera en massa tid på att reda upp deras misstag!
Samtalar med elhandelsbolaget om omförhandling av mitt avtal. Visst, säger de, det går fint!
Får en bekräftelse några dagar senare och då har de lagt till en hög extra tjänster som jag inte alls vill ha, så nu måste jag spendera en massa tid på att reda upp deras misstag!
tveksamt skrev:
"Misstag"...
Gaaaaaaaah! Eon har tappat kontakten med min elmätare sen flera veckor tillbaka och vill nu att jag ska göra EN avläsning. Sen "lägger de in det i systemet och beräknar förbrukning enligt mitt förbrukningsmönster, det brukar stämma väldigt väl".
Vad hände med att vara adaptiv, kapa toppar, undvika förbrukning vid högt pris och ladda elbilen när det är billigt?
(Gaaaaah igen för att det tydligen är svårt att posta i rätt tråd )
Vad hände med att vara adaptiv, kapa toppar, undvika förbrukning vid högt pris och ladda elbilen när det är billigt?
(Gaaaaah igen för att det tydligen är svårt att posta i rätt tråd )