1 029 286 läst · 10 536 svar
1029k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Medlem
· Stockholm
· 4 098 inlägg
Uppföljnings-GAAAAHHHHHV VLJ skrev:
Verkstan som bytt stöddämpare hade inga nycklar men predikade sen om hur viktigt det va att man inte drog åt dem för hårt... Jo tack.
Volvoverkstaden är helt omöjliga att få tag på.
Får nog ta det med en svetsare istället
Gaaahhh!Isakare skrev:Jag blev kallad rasist av 2 tjejer, för jag ropade "Idioter, ni kan ju inte kliva ut mitt i gatan när det kommer en bil uppför en backe"
De hade ingenstans att gå, så jag förstår varför de klev ut på gatan, men de klev ut rakt framför mig som satsade för att komma upp, utan att ens vända på huvudena trots att jag både blinkade och tutade. Jag fick stanna, backa ner igen, svängd backe ca 200 meter, en bil som kom bakom fick oxå backa och körde fast. Tog runt 20 min innan jag kunde göra ett nytt försök.
När folk kastar ut sig rasist-anklagelser bara för att de får mothugg...
Ja , nog vanligt förekommande. Frugan var på gymmet när 2 "nysvenskar" försöktetveksamt skrev:
tränga sej in utan att ha det medlemskap som behövs , de blev då motade i dörren
med info om att man måste var medlem för att komma in varpå de fick höra att de
var "svenne fi++or" , rasist horor och annat. Inte nog med det , när väninnan skulle
åka hem så stod de och väntade och började kasta sten på hennes relativt nya bil
Gymmet har haft en del problem med folk men inte av "riktiga" svenskar utan det är
nysvenskar som ställer till skit för de andra.
Blev nyfiken, vilka är "riktiga" svenskar menar du?galento skrev:Ja , nog vanligt förekommande. Frugan var på gymmet när 2 "nysvenskar" försökte
tränga sej in utan att ha det medlemskap som behövs , de blev då motade i dörren
med info om att man måste var medlem för att komma in varpå de fick höra att de
var "svenne fi++or" , rasist horor och annat. Inte nog med det , när väninnan skulle
åka hem så stod de och väntade och började kasta sten på hennes relativt nya bil
Gymmet har haft en del problem med folk men inte av "riktiga" svenskar utan det är
nysvenskar som ställer till skit för de andra.
Då finns det många "riktiga" svenskar, den beskrivningen stämmer ju på de flesta männsikor här i världen.galento skrev: