1 028 172 läst · 10 514 svar
1028k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
Gaaaahhhh
När yngsta sonen är ute och flyger drönare och man hör ett duns... Backade in i staketet runt poolen.
"Drog nog åt fel håll..."
DJI Care Refresh finns så en resa till Holland för rep/utbyte är bokad.
När yngsta sonen är ute och flyger drönare och man hör ett duns... Backade in i staketet runt poolen.
"Drog nog åt fel håll..."
DJI Care Refresh finns så en resa till Holland för rep/utbyte är bokad.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 331 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 590 inlägg
Gaaaaaah!
Den 28e begärde jag timdebitering, den 29e får jag ett mail med det nya avtalet och så står det att jag ska få ett mail när timdebiteringen börjar.
Märker på elräkningen att vi tydligen har timpris sedan den 29e
Var tog mailet vägen?!
Den 28e begärde jag timdebitering, den 29e får jag ett mail med det nya avtalet och så står det att jag ska få ett mail när timdebiteringen börjar.
Märker på elräkningen att vi tydligen har timpris sedan den 29e
Var tog mailet vägen?!
Det vet man aldrig... det finns ingen leveransgaranti på mail. Och har du eller elbolaget outlook t.ex, då kan mailet fastna i microsofts brandväggar pga att nån av deras servrar blivit svartlistade.13th Marine skrev:
Det var mailet den 29de menade, det mail där det stod att du skulle få ett mail. Smart va, så har de ryggen fri..13th Marine skrev:
Fuck fuck! Kranen I köket var på och det svämmade över och har runnit in under golvet och spridit sig till badrum och sovrum. Vad gör jag! Försäkringsbolaget är stängt och hänvisar till sos för akuta fall.
Det är trähus på plintgrund med golvspån med golvvärmeslingor i frigolit mellan parkett och golvspån. Golvvärmen är inte inkopplad ännu. Det går ju inte att torka ut. Vad gör man nu? Tar upp golvet?
Det är trähus på plintgrund med golvspån med golvvärmeslingor i frigolit mellan parkett och golvspån. Golvvärmen är inte inkopplad ännu. Det går ju inte att torka ut. Vad gör man nu? Tar upp golvet?
Det är vatten under golvet hela köket, hallen och en bit in i sovrummen. Typ 6-8 meter bort.mexitegel skrev: