1 027 113 läst · 10 500 svar
1027k läst
10,5k svar
GAAAAHHHH!!!
När man bara ska sopa upp lite kattsand och man inser att grässtrået man fick med inte var ett grässtrå utan ett spindelben. Och när man inser att nämnt spindelben har hår... ja, då har universum definitivt gått för långt.
Så gaaaah för 4 cm långa, håriga spindelben.
Så gaaaah för 4 cm långa, håriga spindelben.
snaggletooth skrev:
Jag har kört med självscanning nu i 12 år och senast jag hade en delavstämning var nog ett år sedan och det brukar ligga runt året men en hel avstämning har jag inte haft sedan -18 då jag var relativt nyopererad för axeln
(Som tur var var allt scannat fast hjärnan inte vaknat igång efter sommaren)
I början kändes det som man fick avstämning när man jul, påsk eller midsommarhandlat.Kramla skrev:
Senaste åren känns det mer slumpartat då avstämning dykt upp vid köp av en endaste vara.
Då jublar man, min senaste helavstämning var för kanske ett år sedan när jag efter träningen en söndagskväll gått in för att komplettera det som oväntat blivit slut och behövdes innan storhandlingen nästa dag.FredrikR skrev:
Jag hade totalt två artiklar, en liter mjölk och ett paket havregryn.
3,5 tusen var väl med dagens matpriser typ en halv påse? Dvs gaaaaaaaahhh dagens matpriser!Kramla skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 084 inlägg
I så fall blir man ju tokig på dåligt programmerat system. Det måste ju vara större risk att någon medvetet petar ner några extra varor när de köper kattmat och två paket pasta några dar före löning än när man storhandlar inför fest.FredrikR skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 602 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 602 inlägg