Är inte det trångt?
 
  • Haha
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
richardtenggren
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Gör alla så?
Troligen inte, men tanken är väl att lägga direkt i påsen för att slippa ett extra moment :)
 
När man bara ska sopa upp lite kattsand och man inser att grässtrået man fick med inte var ett grässtrå utan ett spindelben. Och när man inser att nämnt spindelben har hår... ja, då har universum definitivt gått för långt.

Så gaaaah för 4 cm långa, håriga spindelben. :sweat:
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Jag har räknat två gånger och kan inte se att vi saknar något här borta i alla fall.

En hand pekar på en stor spindel på en strukturerad väggyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
nybyggarn3 och 7 till
  • Laddar…
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Vad händer om du sjävskannar. Någon har råkat lägga sin vara i fel vagn, det vill säga din. Du kommer till kassan och blir kontrollerad och utpekad som tjuv.
Man lägger direkt i kassarna.
Och utpekad som tjuv blir man nog aldrig för enstaka misstag.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
GAAAAHHHH!!!

Första gången man spräcker displayen på en telefon. I-landsproblem ja vet.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Kramla
snaggletooth snaggletooth skrev:
Har delavstämning kanske en gång per år, helavstämning typ en gång sedan jag började skanna för ca 5 år sedan.

Jag har kört med självscanning nu i 12 år och senast jag hade en delavstämning var nog ett år sedan och det brukar ligga runt året men en hel avstämning har jag inte haft sedan -18 då jag var relativt nyopererad för axeln
(Som tur var var allt scannat fast hjärnan inte vaknat igång efter sommaren)
 
K Kirre2 skrev:
Har du i gummigucka kommer hjulnissen att hata dig.
Men julnissen behöver man väl bara hålla glad runt jul?
 
Kramla Kramla skrev:
Jag har kört med självscanning nu i 12 år och senast jag hade en delavstämning var nog ett år sedan och det brukar ligga runt året men en hel avstämning har jag inte haft sedan -18 då jag var relativt nyopererad för axeln
(Som tur var var allt scannat fast hjärnan inte vaknat igång efter sommaren)
I början kändes det som man fick avstämning när man jul, påsk eller midsommarhandlat.
Senaste åren känns det mer slumpartat då avstämning dykt upp vid köp av en endaste vara.
 
  • Gilla
Kramla
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
I början kändes det som man fick avstämning när man jul, påsk eller midsommarhandlat.
Senaste åren känns det mer slumpartat då avstämning dykt upp vid köp av en endaste vara.
Då jublar man, min senaste helavstämning var för kanske ett år sedan när jag efter träningen en söndagskväll gått in för att komplettera det som oväntat blivit slut och behövdes innan storhandlingen nästa dag.
Jag hade totalt två artiklar, en liter mjölk och ett paket havregryn.
 
  • Gilla
  • Haha
Beretic och 3 till
  • Laddar…
hsd
Avstämning kommer i systemet, det är inget som personalen väljer eller knutet till någon viss kund det vill säga helt slumpmässigt
 
Kramla Kramla skrev:
GAAAAHHHH!!!!
Åker och storhandlar för ca 3,5tusen, vid självscanningskassan åker jag givetvis på avstämning ja ja tänker jag det går väl snabbt. -kassörskan ”nej idag räcker det inte med 10 varor” vadå svarar jag? -nej idag ska vi gå igenom allt säger hon glatt!
GAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
3,5 tusen var väl med dagens matpriser typ en halv påse? Dvs gaaaaaaaahhh dagens matpriser!
 
  • Gilla
Hammarfall och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
I början kändes det som man fick avstämning när man jul, påsk eller midsommarhandlat.
I så fall blir man ju tokig på dåligt programmerat system. Det måste ju vara större risk att någon medvetet petar ner några extra varor när de köper kattmat och två paket pasta några dar före löning än när man storhandlar inför fest.
 
hsd hsd skrev:
Avstämning kommer i systemet, det är inget som personalen väljer eller knutet till någon viss kund det vill säga helt slumpmässigt
Lär vara demografistyrt, större risk för kontroll i Rinkeby än i djursholm
 
Q quattro1 skrev:
GAAAAHHHH!!!

Första gången man spräcker displayen på en telefon. I-landsproblem ja vet.
Jag har nog inte lyckats med att inte spräcka skärmen på senaste 10 åren eller liknande :crysmile:

En gång skedde det bara efter någon månad. :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.