Blodsoppen
GAAAAHHHH!
Att med kaffekopp i ena handen och mobilen i andra försöka skriva kan bara sluta på ett sätt.
Fan vad varmt det var.

• Gilla
  • Haha
Maria T och 4 till
  • Laddar…
E enoch85 skrev:
Dem är gjorda för att både skruva och limma. Frågade specifikt i butiken efter saker som inte behöver skruvas...

Det som däremot är skit är Smedbo, tillverkaren av "limmet" (och hållarna).
Hade exakt samma problem.
Fick ny tub och gjorde om det vilket fungerade bra.

• Gilla
enoch85
  • Laddar…
GAAAAAHHHH, kollega testade covid positivt i torsdags och idag börjar jag få diverse symptom, testade negativt imorse men feber och annat har kommit under dagen.

• Ledsen
Maria T och 3 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
GAAAAAHHHH, kollega testade covid positivt i torsdags och idag börjar jag få diverse symptom, testade negativt imorse men feber och annat har kommit under dagen.
Håller tummarna du klarar dig!

Bara lite sådär lite blygsamt förbannad tydligen. Men vad har vi sagt om att vara irriterade i trafiken? GAAAAHHHH!! Bil med registreringsskylt som delvis visar "GAH", symboliserar irritation i trafiken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Maria T och 13 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Håller tummarna du klarar dig!
GAAAAHHHHHH

Covid-19 antigentest med ett positivt resultat visas på en träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Kramla och 3 till
  • Laddar…
GAAAAHHHHHH!!!!!!

Precis öppnat en ny 10L fasadfärg, vänder mig om för att lägga bort locket, när jag kollar tillbaka så tömmer lilltjejen en balja med grus i hinken :dizzy::dizzy: :sweat:

• Wow
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Alfredo och 10 till
  • Laddar…
Gnomeboy Gnomeboy skrev:
GAAAAHHHHHH!!!!!!

Precis öppnat en ny 10L fasadfärg, vänder mig om för att lägga bort locket, när jag kollar tillbaka så tömmer lilltjejen en balja med grus i hinken :dizzy::dizzy: :sweat:
Nu har du 10 liter halkfri fasadfärg.

• Haha
  • Gilla
Törnis81 och 12 till
  • Laddar…
M marka skrev:
Nu har du 10 liter halkfri fasadfärg.
Men det innebär att alla sniglar och annat kul får bättre väg på väggarna nu alltså?:thinking:

Gnomeboy Gnomeboy skrev:
Men det innebär att alla sniglar och annat kul får bättre väg på väggarna nu alltså?:thinking:
se det som husets USP, få andra hus som kan erbjuda halkfri fasadfärg.

• Gilla
Gnomeboy
  • Laddar…
G
Gnomeboy Gnomeboy skrev:
GAAAAHHHHHH!!!!!!

Jag har 10 l över om du behöver.
Va osäker på att det jag hade kvar skulle räcka så jag beställde 10l med frakt, blev rätt dyrt, när jag va klar hällde jag ihop i en 10a, fick knappt plats så det är bara att komma å hämta.

• Wow
  • Gilla
Gnomeboy och 1 till
  • Laddar…
Gnomeboy Gnomeboy skrev:
GAAAAHHHHHH!!!!!!

Hemkörd spritputs ;)

• Gilla
Gnomeboy
  • Laddar…
Sila ur går bra

• Gilla
Gnomeboy och 1 till
  • Laddar…
H hapazard skrev:
Sila ur går bra
Det fungerade galant Men så typiskt att det händer :crysmile:

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Blodsoppen
GAAAAHHHH priset på biogas idag 48,99 kr kilot.
Vilken tur jag fick sålt min V 70 flexifuel i vintras. Då kostade biogasen 21-22kr.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.