946 916 läst · 9 659 svar
947k läst
9,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Allvetare
· Kareby
· 880 inlägg
Gaaahhhh upphöjt 47 i för de som saktar ner i allmänhet när det blir enfiligt. Det är så att jag formligen inombords skriker SATFLÄSK! åt detta oskick. Hmmm! Såg nu att det var det du avsåg, men det förtjänar likväl omättligt med GAAAAHHHH!!!richardtenggren skrev:
nino skrev:
GAAAAHHHH!FredrikR skrev:
På väg att se Gojira
Såklart ska det vara dödens värme när man måste ta sig ut.
De 7 minuterna det tog att gå till bussen var en pärs.
Men preppad och van så har jag gjort tillfällig dryck och kyllösning som kan kastas eftersom.
Blötte tidningar och lade i frysen igår. Har gjort vätskeersättning och hällt upp på 50cl flaskor.
Dessa rullas in i de frusna tidningarna. Ner i plastpåse.
GAAAAHHHH för alla epor som ligger i 30 och ställer till förtret! Förbjud!!!richardtenggren skrev:
De som kör lite långsamt men fortare än 30 stör mig inte, kanske för att jag oftast kör ett fordon som går max 80...
Smart, fast det borde väl vara grogg eller öl?T Tobias_75 skrev:GAAAAHHHH!
På väg att se Gojira
Men preppad och van så har jag gjort tillfällig dryck och kyllösning som kan kastas eftersom.
Blötte tidningar och lade i frysen igår. Har gjort vätskeersättning och hällt upp på 50cl flaskor.
Vad är ni för kärringar som inte tål lite värme?T Tobias_75 skrev:GAAAAHHHH!
På väg att se Gojira
Var själv ute och sprang en mil nyss i 30 grader och sol, inga problem. Härligt när man blir lite svettig.