T
L lordi skrev:
Gaahhh! Försöker söka en produkt på amazon men måste scrolla igenom 800 sidor med saker jag INTE vill ha.
Om man väl råkar hittar rätt så finns det 75 säljare av samma produkt...
Gahhhhhh!! Sicket i-landsproblem du har råkat ur för!

Gaaahhh
Är det bara jag som håller på att packar inför resa till Göteborg och Iron Maiden på fredag?

Men först, en kortdag i underhållsbranschen..
Smarttelefonskärm som visar klockan 22:45 och datum onsdag 20 juli med svepande gröna linjer som bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

T tank77 skrev:
Gahhhhhh!! Sicket i-landsproblem du har råkat ur för!
Ja, Gaaahhh!

FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh
Är det bara jag som håller på att packar inför resa till Göteborg och Iron Maiden på fredag?

[bild]
Behöver inte packa. Reser lätt då jag har nära dit. Biljett och ölpengar räcker :cool:

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh
Glass och kaffe var det sagt, men det blev "dessert" också när vi var till svärmor idag.

Det märkliga är att hon var in och fick vänstersidan lagad i början av veckan..
GAAAHHH!! Laga svärmor är aldrig kul. Sälj innan det bli fler problem

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Tredje dagen på semestern, årets hittills varmaste dag (blir väl slaget idag) och själv ligger man inne med feberfrossa och närmare 40 grader.
Får skjuta lite på semesterresan.

• Ledsen
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
richardtenggren
Gaaahhhh för husvagnar, folk som saktar ner på enfiliga delen av 2-1-väg och alla Gothia-Cup-barn på Liseberg!

• Gilla
andersda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh

[bild]
Åker ner i början av nästa vecka, Rammstein på fredag och kanske kan man lura med frun även lördag

• Gilla
  • Älska
Pappa1986 och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Gaaahhhh för husvagnar, folk som saktar ner på enfiliga delen av 2-1-väg och alla Gothia-Cup-barn på Liseberg!
Gaaahhhh upphöjt 47 i för de som saktar ner i allmänhet när det blir enfiligt. Det är så att jag formligen inombords skriker SATFLÄSK! åt detta oskick. Hmmm! Såg nu att det var det du avsåg, men det förtjänar likväl omättligt med GAAAAHHHH!!!

• Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
Ska ut med husvagnen om några dagar då får du skrika på mig

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
nino nino skrev:
Åker ner i början av nästa vecka, Rammstein på fredag och kanske kan man lura med frun även lördag
FredrikR FredrikR skrev:
Gaaahhh

[bild]
GAAAAHHHH!
På väg att se Gojira
Såklart ska det vara dödens värme när man måste ta sig ut.
De 7 minuterna det tog att gå till bussen var en pärs.
Men preppad och van så har jag gjort tillfällig dryck och kyllösning som kan kastas eftersom.
Blötte tidningar och lade i frysen igår. Har gjort vätskeersättning och hällt upp på 50cl flaskor.
Dessa rullas in i de frusna tidningarna. Ner i plastpåse.

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH för alla epor som ligger i 30 och ställer till förtret! Förbjud!!!
De som kör lite långsamt men fortare än 30 stör mig inte, kanske för att jag oftast kör ett fordon som går max 80...

T Tobias_75 skrev:
GAAAAHHHH!
På väg att se Gojira
Men preppad och van så har jag gjort tillfällig dryck och kyllösning som kan kastas eftersom.
Blötte tidningar och lade i frysen igår. Har gjort vätskeersättning och hällt upp på 50cl flaskor.
Smart, fast det borde väl vara grogg eller öl? :D

T
T Tobias_75 skrev:
GAAAAHHHH!
På väg att se Gojira
Vad är ni för kärringar som inte tål lite värme?

Var själv ute och sprang en mil nyss i 30 grader och sol, inga problem. Härligt när man blir lite svettig.

• Wow
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Vad är ni för kärringar som inte tål lite värme?

Var själv ute och sprang en mil nyss i 30 grader och sol, inga problem. Härligt när man blir lite svettig.
Bah! Blir du lite svettig först vid 30grader så är det knappast att springa. Närmast att likna vid att polimasa;)

• Haha
  • Gilla
Tobias_75 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.