tommib
Ny dust med torktumlaren.
Öppen torktumlare med synliga inre komponenter och demonterade delar på ett kakelgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Självrengörande kondensor min rumpa Starkt igensatta och smutsiga kondensorlameller inuti en torktumlare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



GAAAAAAAAAAHHHHHHHH
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
  • Ledsen
InsidersUnited och 15 till
  • Laddar…
ullberg
Hur blev det men nästa del av semestern @tommib? Lät du de andra åka vidare så du kunde fortsätta gosa med torktumlaren eller sitter de övriga påklädda i hallen och undrar när du ska komma upp från källaren så ni kan åka? (tänk han med utombordaren i sällskapsresan eller om det var Göta kanal)

/U
 
  • Haha
  • Gilla
KristinaRT och 5 till
  • Laddar…
GAAaaah!
Stöttar gärna lokal handel, men att lägga en etta framför priset på en tia väggfärg kan jag inte motivera...
(1785 vs 789kr på Hornbach, inte exakt samma färg, men båda täcker på två strykningar).
 
  • Gilla
  • Wow
mattias1343 och 5 till
  • Laddar…
tommib
ullberg ullberg skrev:
Hur blev det men nästa del av semestern @tommib? Lät du de andra åka vidare så du kunde fortsätta gosa med torktumlaren eller sitter de övriga påklädda i hallen och undrar när du ska komma upp från källaren så ni kan åka? (tänk han med utombordaren i sällskapsresan eller om det var Göta kanal)

/U
De åkte i lördags. Därav tid att gosa med torktumlaren.
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Jag garderar med ett förberedande GAAAAH inför att jag förväntar mig enkel och smidig installation av min laddbox idag... Montören verkar vara på väg... Tror jag...

Skärmdump av sms-konversation där montören bekräftar att de är på väg för installation av laddbox.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
Maria T
  • Laddar…
Hellre en elektriker med dyslexi än tummen mitt i handen. ;)
 
  • Gilla
  • Haha
fremax och 2 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Efter 6 veckors leveranstid pga färgtillval så är naturligtvis dörrarna transportskadade - för tredje gången!!!

Hur f-n tänker Swedoor när de emballerar dörrar helt utan skydd för hörn och kanter? Gaaaaaaaahhh!!![bild]
Det där förklarar varför både snickare och lastbilschaffis var begeistrade när jag fick en dörr levererad för ett tag sedan. Den var emballerad i egensnickrad låda på pall och bra inplastad. Skulle krävas mycket för att orsaka en transportskada på den. Mest välpaketerade dörr de sett sa dom. Nu ser jag vad det normala är och det är milsvida ifrån.
 
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
GAAaaassaaah
Bring ska leverera en diskmaskin till mig idag, kan följa dem i spårningen, jag är nästa på tur enligt den, men de har kört förbi och är nu någon annanstans.
 
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH!
Tvättade av och började sopa sand mellan plattorna igår.
Idag tänker jag fortsätta då ser det ut så här.

Såg inte en enda myra igår

Små högar av sand och grus på betongplattor som indikerar myraktivitet mellan plattorna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stenplattor med sand imellan och en synlig myrstack på en av fogarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAaaassaaah
Bring ska leverera en diskmaskin till mig idag, kan följa dem i spårningen, jag är nästa på tur enligt den, men de har kört förbi och är nu någon annanstans.
Snart får du ett meddelande om att de försökt leverera till dig. :thinking:
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
T Tobias_75 skrev:
Snart får du ett meddelande om att de försökt leverera till dig. :thinking:
Det är sjukt onödigt av dem att köra förbi och sedan köra rakt tillbaka till terminalen 40min bort.

Men jag gissar på att de är och hämtar mer på terminalen eller nått, men deras dynamiska spårning säger att den ska vara här 10.10-12.10 :thinking:
Men de har ett fönster på 10-14 att leverera inom
 
T Tobias_75 skrev:
Tvättade av och började sopa sand mellan plattorna igår.
Idag tänker jag fortsätta då ser det ut så här.

Såg inte en enda myra igår
Det där är inte myrornas verk, det är normalt. Plattorna rör sig lite med temperaturskiftningarna och sanden glider ner i hålrummen. Det är därför man ska låta sanden ligga kvar i ett par veckor och sopa runt med jämna mellanrum.
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Det där är inte myrornas verk, det är normalt. Plattorna rör sig lite med temperaturskiftningarna och sanden glider ner i hålrummen. Det är därför man ska låta sanden ligga kvar i ett par veckor och sopa runt med jämna mellanrum.
Vad gör alla svarta myror där då... :thinking:
Och på resten av ytan det det bra ut och där finns inga myror... :rofl:
Skitdålig bild... Men de är där, fullt av små svarta myror...
 
  • Svarta myror nära en spricka i en grov yta av blandade småstenar och sand.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
Nyfniken
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
GAAaaassaaah
Bring ska leverera en diskmaskin till mig idag, kan följa dem i spårningen, jag är nästa på tur enligt den, men de har kört förbi och är nu någon annanstans.
Så då blir det ytterligare ett GAAAAHH från ditt håll framåt eftermiddagen?
 
  • Haha
claym
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Så då blir det ytterligare ett GAAAAHH från ditt håll framåt eftermiddagen?
Faktiskt inte, tydligen var de bara och hämtade mer.
En öppen kartong med byggmaterial på ett golv, packad med skumplast och en synlig elkabel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.