136 460 läst · 664 svar
136k läst
664 svar
Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus
Det räcker inte att den visas i programmet , dem måste förklara vad är felet ! Och bevisa att det inte säkert , den ändra lucka va vi inte klara med.T twoody skrev:
Antar att du menar det här: https://www.uponor.se/vvs/catalogue/rorsystem-pex/pexrorskopplingar/uponor-qe?um=0A Adnanhodhod skrev:
Har du kollat med Uponor att det är OK att montera i ett icke tätat utrymme och sedan gjuta in det i gipsbruk? Jag kan tänka mig vad de svarar...
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 207 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 207 inlägg
Har ni inte gjort en besiktning som redan visade vad felen var?A Adnanhodhod skrev:
De ska inte behöva visa i tv för di va med på en besiktning.
Eller går det in lite trögt??
Besiktnings som jag va med klagade inte på rör dragning men klagade på placering som kunden har gåt med på det och sen ångra sigH Hallerudsbo skrev:
Moderator
· Stockholm
· 52 875 inlägg
Men hur kan den ha varit tätad, när fördelaren låg ingjuten i gips, eller vad det var?
Programmet är duktig på stt klippa och vinkla på saker och ting och idag lite senare kommer jag med min beretällse som visar hur bluff fusskbyggarnas program är. Jag önskar att alla fuskbyggare försvinner men jag tror inte att detta är Anders mål . Om han va rättvis , Inte ljuger i programmet och inte tjäna stora pengar på det då skulle jag har litat på honom.bara undrar varför sprang han därifrån när jag ringde Polisen?!!joakim_j skrev:
Moderator
· Stockholm
· 52 875 inlägg
Det syntes tydlig i programmet att det inte fanns några tätskiktsmanschetter runt rören som kom ut ur väggen, det fanns ingen manschett rumt toaavloppet där det kom upp ur golvet. Men det var rätt???