9 740 läst · 30 svar
10k läst
30 svar
Fuskbyggaren Mansour på Keramik och Teknik i Stockholm AB förstör och sticker
Menar naturligtvis vad renoveringen skulle ha för pris i verkligheten om man skulle vilja ha jobbet utfört. Jag gissar vilt på att en offert skulle landa på 350.000:- för allt det det där med vitvaror etc.
De så kallade riktiga proffsen vägrar peta i varandras skrån, och är bara proffs på en sak. Vi lyfter inte tung, vi bygger bara kök, men vill inte kakla stänkskydd. Vi river inte, vi bygger bara. Vi planerar inte elen till köket, elektrikern måste komma 2 ggr. Koppla in fläkten? Ledsen, ring vent-firma. Allt blir svindyrt
Det går inte att göra en sån där renovering för 100’ om man inte gör det själv. Mao blev det fel dag 0 när två naiva personer slog sig samman för att renovera en lägenhet, men bara en fick skit.
Jag vet inte, men misstänker att man inte ens kan beställa en sån där renovering av bth. Lite som att be vattenfall komma och byta en glödlampa.
De så kallade riktiga proffsen vägrar peta i varandras skrån, och är bara proffs på en sak. Vi lyfter inte tung, vi bygger bara kök, men vill inte kakla stänkskydd. Vi river inte, vi bygger bara. Vi planerar inte elen till köket, elektrikern måste komma 2 ggr. Koppla in fläkten? Ledsen, ring vent-firma. Allt blir svindyrt
Det går inte att göra en sån där renovering för 100’ om man inte gör det själv. Mao blev det fel dag 0 när två naiva personer slog sig samman för att renovera en lägenhet, men bara en fick skit.
Jag vet inte, men misstänker att man inte ens kan beställa en sån där renovering av bth. Lite som att be vattenfall komma och byta en glödlampa.
Klicka här för att svara
Mest lästa artiklarna
Senaste från startsidan
Populärt i forumet
-
Förvandlar tvåan i Vasastan till femma - “tiny house i lägenhetsformat”
Artikelkommentarer -
Kvarterets enklaste däckställ - gör det själv
Artikelkommentarer -
KTH-student avslöjar allvarliga brister i Verisures hemlarm
Artikelkommentarer -
Länsstyrelsen: Attefallshuset står 34 cm fel och måste rivas