41 597 läst · 155 svar
42k läst
155 svar
Från renoveringskaos till ett hem
Medlem
· stockholms län
· 13 inlägg
Vilket jobb. Vilken vilja. Imponerad. Njut nu
Ett något stökigt badrum men det är så det ser ut idag, fortfarande lister runt fönster, tak och dörr kvar och en duschvägg.
Efter att ha legat på soffan 2 timmar idag är rastlösheten stor. Funderat över ledighetens projekt och kommit fram till att loftet ska fixas.
Just nu är det total kaos där, finns änsålänge ingen vettig förvaring någonstans i huset eller garaget/förrådet. Så allt jag inte vet vart jag ska ha men inte vill slänga ligger i en härlig blandning överallt på loftet.
Jag har funderat lite tidigare på hur jag ska lösa förvaring där uppe men jag har inga bra idéer. Det ska fungera som ett gästrum och förvaring för mig men det ska även fungera som ett riktigt sovrum när det är dags att sälja huset. Någon som kan hjälpa mig med idéer?
Så ser det ut om någon missat tidigare bild, fast nu är det saker precis överallt så mattan ser man inte idag
Just nu är det total kaos där, finns änsålänge ingen vettig förvaring någonstans i huset eller garaget/förrådet. Så allt jag inte vet vart jag ska ha men inte vill slänga ligger i en härlig blandning överallt på loftet.
Jag har funderat lite tidigare på hur jag ska lösa förvaring där uppe men jag har inga bra idéer. Det ska fungera som ett gästrum och förvaring för mig men det ska även fungera som ett riktigt sovrum när det är dags att sälja huset. Någon som kan hjälpa mig med idéer?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så ser det ut om någon missat tidigare bild, fast nu är det saker precis överallt så mattan ser man inte idag
Ska inte sälja snart, kanske var lite otydlig där. men tanken att sälja nån gång finns ju vill därför göra planering på loftet bra så att det är ett fungerande 2a sovrumA Andy78 skrev:
Redigerat: