Grymt jobbat! (y)

• Gilla
Sofia.
  • Laddar…
Vilket jobb. Vilken vilja. Imponerad. Njut nu :)

• Gilla
Sofia.
  • Laddar…
S
Ett något stökigt badrum men det är så det ser ut idag, fortfarande lister runt fönster, tak och dörr kvar och en duschvägg.

• Stökigt badrum med kommod, spegel, toalett och fönster utan lister samt omonterad duschvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett pågående badrumsrenoveringsprojekt med vitkaklade väggar, grått träimitationsgolv, och ouppsatt duschvägg.
    Skapa konto
  • Gilla
nochl och 7 till
  • Laddar…
S Sofia. skrev:
Ett något stökigt badrum men det är så det ser ut idag, fortfarande lister runt fönster, tak och dörr kvar och en duschvägg.
Riktigt snyggt badrum, bra jobbat(y)

• Gilla
Sofia.
  • Laddar…
L
S Sofia. skrev:
Hallen fick tillfälligt lite möbler
[bild]

Annan vinkel på vardagsrummet, långt ifrån klart men det närmar sig.
[bild]
Väldigt fint ni gjort vad är det för golv ni lagt?
Letar själv ett ljusare golv med helplank.

S
L Lewdis skrev:
Väldigt fint ni gjort vad är det för golv ni lagt?
Letar själv ett ljusare golv med helplank.
Tack(y) det är från kährs:D

Vart kommer handfatet ifrån?

L
S Sofia. skrev:
Tack(y) det är från kährs:D
Nice vet du vad det heter?

S
A Andy78 skrev:
Vart kommer handfatet ifrån?
Handfatet är från noro, dock är det väldigt känsligt så vet inte om jag skulle rekommendera det. Mitt behöver bytas ut efter att en tröja låg i blöt med vanish :sweat:

S
L Lewdis skrev:
Nice vet du vad det heter?
Det heter kährs ek antium mattlackad :)

• Gilla
Lewdis
  • Laddar…
Fadai
Så grymt snyggt med panel i köket i stället för kakel! Tufft att göra allt detta själv, fördelen är kanske att du slapp alla kompromisser som blir när man är två....

S
Ja det blev faktiskt bra, var lite fundersam hur det skulle funka bakom spisen men änsålänge inga fläckar så det funkar bra :Ddet finns helt klart för och nackdelar med att vara singel/ sambo i renoveringar :crysmile:

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
S
Efter att ha legat på soffan 2 timmar idag är rastlösheten stor. Funderat över ledighetens projekt och kommit fram till att loftet ska fixas.
Just nu är det total kaos där, finns änsålänge ingen vettig förvaring någonstans i huset eller garaget/förrådet. Så allt jag inte vet vart jag ska ha men inte vill slänga ligger i en härlig blandning överallt på loftet.
Jag har funderat lite tidigare på hur jag ska lösa förvaring där uppe men jag har inga bra idéer. Det ska fungera som ett gästrum och förvaring för mig men det ska även fungera som ett riktigt sovrum när det är dags att sälja huset. Någon som kan hjälpa mig med idéer?
Oinredd vind med snedtak och ett fönster, tom golvyta med grå matta och en ensam grön krukväxt vid fönstret.
Skapa konto

Så ser det ut om någon missat tidigare bild, fast nu är det saker precis överallt så mattan ser man inte idag:crysmile:

Om du ska sälja inom snar framtid kanske det är bättre att inte belamra med för mycket grejer och ha en bod utanför?
Snedtak är alltid jobbigt när det gäller möbler och förvaring.

S
A Andy78 skrev:
Om du ska sälja inom snar framtid kanske det är bättre att inte belamra med för mycket grejer och ha en bod utanför?
Snedtak är alltid jobbigt när det gäller möbler och förvaring.
Ska inte sälja snart, kanske var lite otydlig där. :) men tanken att sälja nån gång finns ju vill därför göra planering på loftet bra så att det är ett fungerande 2a sovrum:)

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.