G Ganescha skrev:
Brydde mig inte ens och kolla om fiber fanns i huset men kollade vid visning att 4Gn va okej. Räcker för oss. Noll bekymmer att streama Netflix eller dylikt på 5 olika ipads/dator/iPhone samtidigt. Nöjd. Men skulle absolut dra in fiber om priset hamnar som Max på 5000:-.
Säger den som kom på efteråt att fiber saknades ? ;)
 
T TheGame skrev:
Säger den som kom på efteråt att fiber saknades ? ;)
Haha nejdå, jag hyrde hus i närheten utan fiber innan jag köpte så jag visste att 4G skulle fungera bra för oss så därför va fiber oväsentligt vid hus letandet.
 
  • Gilla
galento
  • Laddar…
B BoF skrev:
Har fått ett erbjudande på fiber indragning, har idag 4G som bredband, teoretisk kan man komma upp i 115 Mbit/s som max. Idag så har jag mellan 70-80 Mbit/s (finns en mast inom 1 km lite träd i mellan ;-) ).

Men till frågan är det någon värdeökning på huset att ha fiber indraget, koppan har ju inget värde då man inte underhåller denna mera, kan tänka mig att fiber går samma öde, trådlös överföring förfinas allt mer.

Vad tycker ni?
Jag drog in fiber för ett år sen och betalade 7000 kr + 24 månaders bundet till Telia. Nu har jag haft Telia i 20 år innan och det blev billigare per månad med nya avtalet så ingen kostnad för det.
Supernöjd och inga störningar alls som det var regelbundet förut. Och värdeökning på husrt såklart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.