200 974 läst · 1 109 svar
201k läst
1,1k svar
Fibaro Home Center 2
Dom verkar ha gjort en övergripande insants på zwave protokollet, enheter som innan presenterades som 1 är nu flera enheter.Nyfniken skrev:
Energidelen är uppdaterad med nytt utseende.
Energimötningen fungerar bättre.
Stöd för mer enheter.
Detta är det jag har hunnit att se än så länge, uppdaterade igår kväll så det finns säkert mer saker jag inte hunnit se än.
Vilken puck ska jag köpa för att styra garageporten. Man öppnar, stoppar och stänger med en återfjädrande brytare. Jag antar att den bara skickar en puls till motorn eller hur det nu fungerar?
ååhhhhh vad det buggar..
Lägga till en scen tar typ 20 minuter, måste ladda om varje sida efter varje gång man sparat.
Att editera en scen som fanns innan uppgraderingen går inte, klickar man på ex device group för att editera enheterna så händer ingenting.
Jag får skapa om alla scener jag har haft..
Det blev en riktig surbulle av uppgraderingen..
Lägga till en scen tar typ 20 minuter, måste ladda om varje sida efter varje gång man sparat.
Att editera en scen som fanns innan uppgraderingen går inte, klickar man på ex device group för att editera enheterna så händer ingenting.
Jag får skapa om alla scener jag har haft..
Det blev en riktig surbulle av uppgraderingen..
Medlem
· Västernorrland
· 521 inlägg
ah se där.. en liten fråga.. hur får du parametrarna att bita??KumlaEkeby skrev:
Om jag ställer in 10000 på parameter 1 och trycker på save så är värdet fortfarande 0 och under så står det "last set value: 10000undefined"