194 239 läst · 957 svar
194k läst
957 svar
Festool - Nya verktyg!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Snart kan Makitorna pensioneras!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Är inte riktigt klar över vilka jag skall göra mig av med...
Har sticksåg, vinkel, 2st knack, dragare, motorsåg, lampor, dammsugare och radio. 6st nästan nya 5Ah packar, minst lika många 3Ah och ett antal laddare.
Har sticksåg, vinkel, 2st knack, dragare, motorsåg, lampor, dammsugare och radio. 6st nästan nya 5Ah packar, minst lika många 3Ah och ett antal laddare.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Jag köpte ett landställe så nu vill jag ha en till cxs men eftersom festool gått och bytt batteriformat bär det emot lite. Trots att jag verkligen försökt hålla emot är jag redan uppe i tre olika sorters batterier bara till de svartgröna maskinerna :/R Robert-san01 skrev:
F fiskbuggaren skrev:
Batteriformatet har ju inte ändrats till cxs och tsx sedan dom kom. Och 18v batterierna passar ju generationer bakåt lika så slipmaskinerna.
Nä, var har du fått denna info ifrån? Det stämmer nog på den amerikanska marknaden men inte här. Jag har använt plug-it i snart 20 år och har inte märkt av detta. Det finns inte heller olika tjocklekar att köpa på festool.se.Jckssn skrev:
Mycket märkligt, kunde svära på att några kablar på mina äldre slipmaskiner var smalare än nya sänksågarna men det verkar som du säger bara gälla den amerikanska marknadenDaniel_N skrev:
Hur ska man tolka Morten Maskins sida? Tillgänglig från April ena raden sen I lager på andra? https://www.mortenmaskin.com/festoo...-tid-18/festool-slagskruvdragare-tid-18-basic
Edit: fick svar att den ligger så för att man ska kunna förboka.
Edit: fick svar att den ligger så för att man ska kunna förboka.
Redigerat:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Var in på Rubart för att shoppa lite och får pudla på denna om priserna på Organizern. Betalade ca 750 plus moms på Morten och det blir ca 600 plus moms på Rubart.SamiHus skrev:
Så nu är ytterligare 2st Org en Powerhub beställd.