P
  • Person använder vinkelanslag och skena för att såga träpanel med cirkelsåg på arbetsbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett vinkelanslag för skena av märket Festool, vit och grön, används för att göra precisa 90-graders sågningar.
    Skapa konto
  • Vinkelanslag för skensågning, liknande Taigatool, Instarail, TSO, isolerad på vit bakgrund.
    Skapa konto
P pleqtiz skrev:
typ som Taigatool/instarail/TSO
Typ som?:rolleyes:....det är på pricken samma produkt sånär som på färgen.

Blå fästverktyg för byggprojekt med en röd handtagsklämma på vit bakgrund.
Skapa konto

Ola C Ola C skrev:

[bild]
Men snälla nån, ingen här kan väl ha undgått hur mycket dyrare grön färg är?!?

• Haha
End
  • Laddar…
P
Ola C Ola C skrev:

[bild]
Ja verka inte bättre(y). Undra om det är ett samarbete eller om dem köpt upp TSO med precis som sawstop och origin eller va dom nu hette

jonmo jonmo skrev:
Nu va ju dock Festools 1000:- billigare (!)

• Gilla
  • Haha
Jan Itor och 5 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Nu va ju dock Festools 1000:- billigare (!)
Hahaha, jag raljerar utan att ens kolla priset, förutsatte givetvis att den var dyrare!

• Haha
End och 1 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Tittar man på länkarna ovan så verkar faktiskt den "gröna" vara ca 1000-lappen "billigare" än vad Axminster skall ha.

Men nästan 1800 spänn för ett vinkelanslag är mycket pengar. Får använda den ofta för att det skall vara någon mening till inköp.

Edit: Man måste vara snabb på tangenterna om man skall komma med information, ser att någon redan har hunnit kommentera priset......

Redigerat:
P
Den kommer garanterat kosta mindre än det, då inte alla säljare bruka köra listpriser, och vid kampanjer osv så kan den ju åka ner 25%. Känns nästan kul att festool är billigare än orginalet :geek:

Festool har kunna satt priset 2995:_ alla festool nördar ha köpt den endå :rofl:

Nåja.. Undra om de kommer o sälja det andra tso anhållet med?

39 papp för bordsågen, känns inte prisvärt. Slagskruvaren däremot är ju garanterat köp.

Jag betalade 170 USD för min TSO inklusive frakt. Jag tror att jag kom undan momsen också. Köpte direkt från TSO. Sjukt hög precision. Jag har svårt att mäta någon avvikelse från min referensvinkel, och min mätprecision är 0,006 °. Dumt att de gängade hålen är i 1/4". Jag har borrat upp nya i M6. Köprekommendation om Festools håller samma kvalitet som de första serierna från TSO.

• Gilla
End och 1 till
  • Laddar…
Denna tråd är dyr att bevaka...

• Gilla
  • Haha
End och 2 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Jag betalade 170 USD för min TSO inklusive frakt. Jag tror att jag kom undan momsen också. Köpte direkt från TSO. Sjukt hög precision. Jag har svårt att mäta någon avvikelse från min referensvinkel, och min mätprecision är 0,006 °. Dumt att de gängade hålen är i 1/4". Jag har borrat upp nya i M6. Köprekommendation om Festools håller samma kvalitet som de första serierna från TSO.
har också en tidig Tso.... den är verkligen helt otrolig.

P pleqtiz skrev:
Nytt på Festools sida!

Nytt arbetsbord/skivsågsbord?
[länk]

Slagskruvdragaren!
[länk]

Polermaskin Rap verka fått ny monsterlåda
[länk]
[länk]

och nya bordsågen TKS! två olika varianter och den dyraste är nästan 40k
[länk]
Varför saknar rap plug-it?

F fiskbuggaren skrev:
Varför saknar rap plug-it?

Ingen utav deras större maskiner har plug-it.

Troligen längden som gör det hela. Vecturon byggde den för mycket nedåt. Samma sak med saneringsfräsen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.