Dom släpper en ny 18 volts maskin i säljperiod 2 som innebär april - augusti var besked jag fick idag. Då kommer också den nya bordssågen.

• Gilla
pleqtiz och 1 till
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 skrev:
Dom släpper en ny 18 volts maskin i säljperiod 2 som innebär april - augusti var besked jag fick idag. Då kommer också den nya bordssågen.
Vet du när Organizer förväntas komma ut i butikerna? Tanos anger Oktober 2019 för sin version av Organizer.

Stefan N Stefan N skrev:
Står ju Januari på hemsidan och det går ju beställa. [länk]
Tack för kollen! Visade sig att de fanns på lager 10min bort så det blev en order. :)

Kollade och Rubart är dyrare på dem än Morten i Täby.

Update på Organizer. Den finns inte i lager än... :(

Någon ny skruvdragare på g. Min T15 har gjort ett grymt jobb. Känns lite tråkigt att köpa en T18.

Rubart verkar fått in både prganizer o systainer.
Har svårt att se att Morten inte skulle vara dyrare än Rubart? Har inte jämfört men dyraste butiken versus billigaste typ. Har du klickat i moms?

Fick ut första laddningen idag. :)

Sorteringslådor och en stapel genomskinliga förvaringsboxar med varumärket Festool på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
pleqtiz och 2 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Rubart verkar fått in både prganizer o systainer.
Har svårt att se att Morten inte skulle vara dyrare än Rubart? Har inte jämfört men dyraste butiken versus billigaste typ. Har du klickat i moms?
Jag har 10min till Morten så det blir fraktfritt för mig. Har firma så jag jämför ex moms.

P
Det närmar sig :love:

• Sladdlös slagskruvdragare Festool TID 18 på ett arbetsbord med batteripack och skruvspetsar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
bulleribock och 6 till
  • Laddar…
Yes. :D

Någon som känner till något om nya CS70 med Sawstop?

P
A anojak skrev:
Någon som känner till något om nya CS70 med Sawstop?
Inte hört något om att CS70 ska få sawstop.. men nya TKS80 ska ha sawstop funktionen. ska va tillgänglig i juni.
Utbytes enhet med alublock och patron låg på 1800 danske krona enligt dorch&danola, vet dock inte om ny klinga ingår där

https://www.dorchdanola.dk/festool-nyheder-2020

P pleqtiz skrev:
Inte hört något om att CS70 ska få sawstop.. men nya TKS80 ska ha sawstop funktionen. ska va tillgänglig i juni.
Utbytes enhet med alublock och patron låg på 1800 danske krona enligt dorch&danola, vet dock inte om ny klinga ingår där

[länk]
Den finns nu på hemsidan tillsammans med TID 18.
Beställning är lagd på båda men dom kommer inte förrns i april och juni fick jag till svar...

Redigerat:
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P
  • Wow
Stibbadrill
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.