194 235 läst · 957 svar
194k läst
957 svar
Festool - Nya verktyg!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
OK! Jag har två Makitor jag funderar på att ersätta. En 154 och en 001. Kanske får köpa en TID och jämföra innan jag gör mig av med någon av de andra.
Eller är det n+1 som gäller för knackar?
Eller är det n+1 som gäller för knackar?
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Då var det tryckt på knappen...
Trodde dock att de skulle ha någon smart centrotech hållare och superdyra bits för knack, men bitsen ser ut att vara helt vanliga som är superdyra.
Trodde dock att de skulle ha någon smart centrotech hållare och superdyra bits för knack, men bitsen ser ut att vara helt vanliga som är superdyra.
Inte hört från Rubart, beställde ändå 7/2.
De skrev skeppning 10 april tidigare
Beställde med 2x 4ah
Beställde med 2x 4ah
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Känner mig lite som pappan i snowroller just nu, tyskarna (på rubart) står inte högt i kurs!
Frågade ju om det skulle ingå ett batteri i min leverans, fick till svar att det ingick batterier bla bla. Idag kom leveransen, utan batteri, tydligen gällde de endast ordrar lagda från 10 mars och framåt stod det på packsedeln.
Då hade jag ju kancellerat min order och lagt en ny om jag fått reda på detta i tid
Men i övrigt kändes TID väldigt trevlig, men inte hunnit testa så mycket då annat kom emellan.
Frågade ju om det skulle ingå ett batteri i min leverans, fick till svar att det ingick batterier bla bla. Idag kom leveransen, utan batteri, tydligen gällde de endast ordrar lagda från 10 mars och framåt stod det på packsedeln.
Då hade jag ju kancellerat min order och lagt en ny om jag fått reda på detta i tid
Men i övrigt kändes TID väldigt trevlig, men inte hunnit testa så mycket då annat kom emellan.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 894 inlägg
Surt! De har säkert fått batteri från Festool till allt skeppar efter 10/3. Nu har någon Tysk på deras lager tagit hem packet och har det som trofé i sin samling för lättlurade Svenskar.richardtenggren skrev:Känner mig lite som pappan i snowroller just nu, tyskarna (på rubart) står inte högt i kurs!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg