richardtenggren
Har någon hört något från Rubart?

Fick bekräftat att batteriet levereras med maskinen i alla fall, om jag får ett besvarades dock inte ;)

Stefan N Stefan N skrev:
Det gick galant att ha den som vinkelslip.
[bild]

Sen kom denna lilla leksaken idag, riktigt fin.
[bild]
Nice!

Har du kunnat jämföra ergonomin mot någon annan knack?

Jag har bara testat att dra i en skruv för att se men den känns bra men kanske aningen större än min Makita jag hade innan.

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
OK! Jag har två Makitor jag funderar på att ersätta. En 154 och en 001. Kanske får köpa en TID och jämföra innan jag gör mig av med någon av de andra.

Eller är det n+1 som gäller för knackar? ;)

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Då var det tryckt på knappen...

Trodde dock att de skulle ha någon smart centrotech hållare och superdyra bits för knack, men bitsen ser ut att vara helt vanliga som är superdyra. :(

richardtenggren
Finns ju förvisso BT-IMP SORTx?

Men det är ju som sagt vanlig design på dessa ;)

richardtenggren
Fått försändelsenummer nu! :)

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
Inte hört från Rubart, beställde ändå 7/2.:thinking:

richardtenggren
Jag beställde 2 mars! :surprised:

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
De skrev skeppning 10 april tidigare
Beställde med 2x 4ah

bulleribock bulleribock skrev:
De skrev skeppning 10 april tidigare
Beställde med 2x 4ah
Den är markerad i lager nu. Jag beställde i helgen. Beställde dock även vinkel tillsatsen till skenan och den kommer om någon vecka.

• Gilla
bulleribock
  • Laddar…
richardtenggren
Känner mig lite som pappan i snowroller just nu, tyskarna (på rubart) står inte högt i kurs! ;)

Frågade ju om det skulle ingå ett batteri i min leverans, fick till svar att det ingick batterier bla bla. Idag kom leveransen, utan batteri, tydligen gällde de endast ordrar lagda från 10 mars och framåt stod det på packsedeln.
Då hade jag ju kancellerat min order och lagt en ny om jag fått reda på detta i tid ;)

Men i övrigt kändes TID väldigt trevlig, men inte hunnit testa så mycket då annat kom emellan. :D

richardtenggren richardtenggren skrev:
Känner mig lite som pappan i snowroller just nu,
"Sen kallade farsan tysken för Liftwaffe..":crysmile:

• Gilla
  • Haha
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Känner mig lite som pappan i snowroller just nu, tyskarna (på rubart) står inte högt i kurs! ;)

Frågade ju om det skulle ingå ett batteri i min leverans, fick till svar att det ingick batterier bla bla. Idag kom leveransen, utan batteri, tydligen gällde de endast ordrar lagda från 10 mars och framåt stod det på packsedeln.
Då hade jag ju kancellerat min order och lagt en ny om jag fått reda på detta i tid ;)

Men i övrigt kändes TID väldigt trevlig, men inte hunnit testa så mycket då annat kom emellan. :D
Surt! De har säkert fått batteri från Festool till allt skeppar efter 10/3. Nu har någon Tysk på deras lager tagit hem packet och har det som trofé i sin samling för lättlurade Svenskar.

richardtenggren
R Robert-san01 skrev:
Surt! De har säkert fått batteri från Festool till allt skeppar efter 10/3. Nu har någon Tysk på deras lager tagit hem packet och har det som trofé i sin samling för lättlurade Svenskar.
Får hota med retur annars ;)

• Gilla
Robert-san01
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.