P pleqtiz skrev:
Jodå en helt underbar såg.. men som med allt så kommer det en uppdaterad version så vill man byta upp sig :oops:
Dock måste det inte betyda att den uppdaterade är bättre. Kan vara jämlik eller sämre, fast det är ganska osannolikt när det gäller Festool... :)

Batteriet är för slipmaskinerna.

Kan ta hand om din kapex.

richardtenggren
Nyheten gällande batteriet är väl att de nu även finns med bluetooth för slipmaskiner, formfaktorn är väl ett tag.

Jag kan också ta hand om den;) @pleqtiz

Den nya CTL Midi:n kanske blir ett framtida köp om manikyr ska ta steget upp till 26an.

Läste precis på FOG att någon kikat igenom alla nya artikelnummer och påstår att det kommer en batteri os400, rondell med batteri, en ny bordsåg vid namn TKS 80 kanske med sawstop-teknologi och framförallt en ny slagskruvdragare!

Slagskruvdragaren köper jag direkt om den kommer

• Gilla
andy999 och 1 till
  • Laddar…
Men vafan! Har ju precis köpt en hilti-slagis eftersom Festool verka vara inkapabla att producera en. Nu får man fundera på hur man ska gå vidare...

(@moderator: Kan man ta bort datumet i trådnamnet? Detta är ju en användbar tråd men namnet är missvisande.)

Kommer det en bordssåg med sawstop-tech så ersätter jag min cs70 på ett ögonblick.

• Gilla
Robin Wahlman
  • Laddar…
Någon länk till info om knacken?

Finns det inget om slagskruvarn?

richardtenggren richardtenggren skrev:
[länk]

Hittade lite bilder på CTL MIDI på Instagram i morse
Ser ut som en rejäl uppdatering. Kan man hitta mer info nånstans? Starkare motor? Fjärrkontroll vid dammsugning?

Ingen hållare för vinkeln?
Ser lite nya reglage etc, men i övrigt ser det rätt likt ut.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.