Tack, men jag hittar ingen mer ingående info på hemsidan.

Någon som shoppat BT kontrollen och nya slangen till CT?

P pleqtiz skrev:
Finns tydligen upplagda på Festools hemsidor... men den Festool lådan var inte billig,,
[länk]

sen har dom släppt en Mini centrotec systainer i limterad utgåva!
[länk]

Jävlar, 130 pund för lite bits och bitshållare. Nej nu börjar det spåra ur, på riktigt..

Hittade denna länk på FOG
Kan vara intressant för montage av prefabgrejjer ute på fält. Verkar dock rätt bökigt.

P
What?? 9600 kr för att såga lite isolering?
Vem blir först med att köpa den och ge oss recension? :rolleyes:

Man kan ju hoppas Tim får sin kickback på Mobila Multibordet. Fick se prototypen för 1.5 år sedan och sa redan då vilken rip-off :mad:

• Gilla
jonmo
  • Laddar…
Masses Masses skrev:
Man kan ju hoppas Tim får sin kickback på Mobila Multibordet. Fick se prototypen för 1.5 år sedan och sa redan då vilken rip-off :mad:
Mm... det är så att man får en fullständig hjärnblödning.

P
Någon som vill köpa en grymt fin kapex 120? :D nu blir det byte för mig! Och trevligt att även CS50/70 sågarna får uppdatering!! sawstop teknologi kanske?

• Ny dammsugare CTM MIDI I från Festool med touchdisplay, slanggarage och utbytbart filter, vit och grön design.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Festool 18 volt batteripaket med Bluetooth-funktion, kompakt design.
    Skapa konto
  • Reklambild för uppdateringar av halvstationära sågar, inklusive modellerna CS 50/70, KS 88/120, SYM 70.
    Skapa konto
P pleqtiz skrev:
Någon som vill köpa en grymt fin kapex 120? :D nu blir det byte för mig! Och trevligt att även CS50/70 sågarna får uppdatering!! sawstop teknologi kanske?
Nämen vafan? Ytterligare ett batteriformat?

P pleqtiz skrev:
Duger inte 120:an längre? :)

P
M magnlar skrev:
Duger inte 120:an längre? :)
Jodå en helt underbar såg.. men som med allt så kommer det en uppdaterad version så vill man byta upp sig :oops:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.