24 878 läst · 241 svar
25k läst
241 svar
Feedback på Byggahus Premium lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
J JPW skrev:
Tidigare tror jag att senaste inläggen visade ett helt dygn, 500 ämnen eller 15 sidor. Det måste ha blivit fel någonstans. Vi kollar upp.Alfredo skrev:Njae, det måste även vara någon annan förändring. "Förr i tiden" fick jag runt 15 sidor med senaste inlägg. Nu är det sju sidor. Jag har i alla fall inte medvetet ändrat något utan upplever det som antalet senaste inlägg är ungefär halverat.
Exakt när "förr i tiden" var vet jag inte säkert men kanske runt ett halvår sedan.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 062 inlägg
Tack.
Är den platsen bra? NEJ !
När man har läst en tråd och kommer till slutet så vet man ju om man vill bevaka den eller inte, att man skulle veta det i början innan man har läst är ju ingen bra placering. Skall man sedan gå tillbaka till trådstart för att markera "bevakning" efter att man har läst blir ju inte bra. Så den gamla placeringen var bättre än den nya.
När man har läst en tråd och kommer till slutet så vet man ju om man vill bevaka den eller inte, att man skulle veta det i början innan man har läst är ju ingen bra placering. Skall man sedan gå tillbaka till trådstart för att markera "bevakning" efter att man har läst blir ju inte bra. Så den gamla placeringen var bättre än den nya.
Tidigare låg den både över och under tråden, vilket jag kan tycka är relevant. Men om den bara ska vara på ett ställe tycker jag att nedre högra hörnet är att föredra.R roli skrev:Är den platsen bra? NEJ !
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 508 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 508 inlägg
Kom hit för att skriva just detta, men eftersom det är feedbacktråden nöjer jag mig inte med bara ett "gilla".R roli skrev:Är den platsen bra? NEJ !
Som sagt, det är ju när man läst färdigt tråden man eventuellt vill sluta/börja prenumerera, så den givna platsen är på slutet. Mycket sällan jag använt den i början av tråden.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Det har blivit en miss i kommunikationen. Vi kommer att göra så att man kan bevaka (eller sluta bevaka) oavsett var man befinner sig i en lång tråd. Vi håller på med det men Bevaka där nere hann försvinna lite för tidigt.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tidigare har det inte funnits något bra sätt att enkelt bevaka ett ämne när man befinner sig mitt i en tråd (särkilt krångligt har det varit i långa trådar).
Men från och med idag finns det en stjärna till höger (strax ovanför pilen nedåt) som man kan klicka på när man vill bevaka ett ämne.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 40 730 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 40 730 inlägg
Bra i princip men stjärnan har försvunnit när man har läst sista inlägget så då måste man skrolla uppåt för att den ska komma tillbaks. Säkert något som jag kan lära mig men inte så lätt för en ny medlem att förstå.Per Eskilsson skrev:
En "stjärna" som försvinner när man når slutet??? Är ju väldigt lätt att inse att det är den man skall trycka på om man vill bevaka..NOT !
Vad var det för fel på den gamla goda hederliga knappen med "bevaka"?
Vad var det för fel på den gamla goda hederliga knappen med "bevaka"?