24 960 läst · 241 svar
25k läst
241 svar
Feedback på Byggahus Premium lämnas här
Eller i varje fall vilken browser besökarna påstår att de använder... Fast i mitt och säkert de flestas fall är det nog samma sak. Men några foliehattar finns det säkert som spelar med "falska kort". Nej åter till ämnet.B b8q skrev:
Det verkar inte gå någon nöd på ägarna sv bygga hus med teslor på uppfaren och 1 mille + i vinst på företaget per år. Så varför ska vi betala extra för att slippa se reklam när det finns gratis adblocker
https://www.merinfo.se/foretag/Eskilsson-&-Eskilsson-AB-5566361613/2k22g3x-gxph/nyckeltal
https://www.merinfo.se/foretag/Eskilsson-&-Eskilsson-AB-5566361613/2k22g3x-gxph/nyckeltal
Jag ska sluta handla på HM, ägarna är miljonärer så det stänker om det, jag kan lika bra gå runt i mina gamla kläder..H H-Thomasson skrev:
Lösvirkesbyggare
· Västmanland
· 275 inlägg
Det kostar väl ingenting. Förut har alla sajter drivits av engagerade individer med ett brinnande intresse och stor del av admin genom moderatorer. Problemet i dag är att allt görs i syfte att tjäna pengar, ingen har lust att göra någonting gratis. Titta tex på alla dessa fb sider för annonser som den ena efter den andra nu ska ha betalt.useless skrev:
byggahus är väl inget undantag.
Jag tror dock inte att det är så många som vill pröjsa 40 spänn i månaden för en bättre sökfunktion och lite snabbare hastighet för att surfa på en skitsida fem minuter innan läggdags...
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Tror många som är på detta forum skulle kalla det allt annat än skitsida. Byggahus är en enorm kunskapsdatabas som fylls på med ny kunskap hela tiden. Många har sparat ofantliga summor med pengar genom råd och kunskap de fått på denna sida. Mycket av det som avhandlas är unikt för Sverige, så det är svårt att finna informationen på internationella sidor.es.suhaggyB skrev:
Att sidan går med vinst ser jag som positivt, det innebär att det finns ett incitament att fortsätta driva denna sida även i framtiden och att kunna göra det bra. Tyvärr ser jag inga alternativ till Byggahus och skulle sakna sidan om den försvann eller blev mindre aktiv.
För tio, femton år sedan var jag mycket inne på en snarlik sida, Fotosidan.se. På den tiden var det en mycket aktiv sida, men de tappade sina medlemmar som förvann till Facebook och andra sociala medier. En miljö som inte strukturerar upp kunskapen som insamlas på samma sätt och som är utspridd på många sidor, kort sagt sämre.
Lösvirkesbyggare
· Västmanland
· 275 inlägg
Lösvirkesbyggare
· Västmanland
· 275 inlägg
Skrivs mycket skit och killgissningar också. Ingen som sitter och korrekturläser mig veterligen, men jag kanske har fel?Jonas Persson skrev:Tror många som är på detta forum skulle kalla det allt annat än skitsida. Byggahus är en enorm kunskapsdatabas som fylls på med ny kunskap hela tiden. Många har sparat ofantliga summor med pengar genom råd och kunskap de fått på denna sida. Mycket av det som avhandlas är unikt för Sverige, så det är svårt att finna informationen på internationella sidor.
Att sidan går med vinst ser jag som positivt, det innebär att det finns ett incitament att fortsätta driva denna sida även i framtiden och att kunna göra det bra. Tyvärr ser jag inga alternativ till Byggahus och skulle sakna sidan om den försvann eller blev mindre aktiv.
För tio, femton år sedan var jag mycket inne på en snarlik sida, Fotosidan.se. På den tiden var det en mycket aktiv sida, men de tappade sina medlemmar som förvann till Facebook och andra sociala medier. En miljö som inte strukturerar upp kunskapen som insamlas på samma sätt och som är utspridd på många sidor, kort sagt sämre.