useless useless skrev:
Använd krysset så kommer du tillbaks till tråden och det du skrivit sparas.
Ja absolut, men hade varit skönt att slippa det, så man kan scrolla upp och läsa sen ner och skriva. Kanske har 4-5 inlägg man vill läsa och svara på.

Håller med! Är det editorn som är för gammal är det nog läge att fokusera på att byta ut den.

Jag använde funktionen att bara visa TS och mina egna inlägg igår kväll och i morse. Måste säga att jag gillar den även om jag lite mer tror på ett läge med bara TS inlägg.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
G
Och något borde göras med citera-biten. Det är väldigt ofta folk skriver innanför citatens QUOTE-taggar.
Det är det för att skrivrutan är för låg, dels för att man måste klicka för att aktivera rutan och således klickar inne i citatet, eftersom markören inte läggs i slutet och "scrollas dit" när man svarar någon

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Hej

Jag skulle vilja ha en EMOJ i form av ett frågetecken.
Ibland händer det att folk, inklusive mig, skriver konstigt och svårt att förstå.
En frågeteckensemoj kanske kan inspirera att förklara närmare vad som menas.

/W

• Gilla
Staffans2000
  • Laddar…
Vad menar du? :thinking:

Typ...

Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Jag skulle vilja ha en EMOJ i form av ett frågetecken.
Måste det vara en EMOJ? Jag har en knapp på mitt tangentbord som genererar denna symbol "?". Fungerar inte den? :thinking:

• Gilla
  • Haha
Jsson83 och 1 till
  • Laddar…
?

?

Man kan ju ändra storlek på tecknet om man vill verka frågande med eftertryck...

? Nu kan ni fundera på vem jag undrar över ;-)

G GargamelSE skrev:
Och något borde göras med citera-biten. Det är väldigt ofta folk skriver innanför citatens QUOTE-taggar.
Det är det för att skrivrutan är för låg, dels för att man måste klicka för att aktivera rutan och således klickar inne i citatet, eftersom markören inte läggs i slutet och "scrollas dit" när man svarar någon
En lösning på detta hade varit att göra som Twitter, Messenger och Skype, dvs att citatet alltid visas upp högst upp i inlägget. Nackdelen med det är att man då inte kan infoga flera citat och skriva text mellan citaten i samma inlägg. Men det hade blivit färre fel och enklare för den som postar, särskilt i mobilen.

Varför ska man få reklamfritt baserat på hur många inlägg man skrivit?
Det svårare att motivera folk att köpa premium. Eftersom det viktigaste argumentet var att slippa reklam.

Det kommer med största sannolikhet få trådar att spåra ur redan direkt. Vilket skulle ge de som är moderatorer
Ännu mer att göra. Och nånsens trådar i ot skulle öka ordentligt. Även om många skulle sköta sig så skulle många inte gör det.

Staffans2000
B Byggdjuret skrev:
Varför ska man få reklamfritt baserat på hur många inlägg man skrivit?
Det svårare att motivera folk att köpa premium. Eftersom det viktigaste argumentet var att slippa reklam.

Det kommer med största sannolikhet få trådar att spåra ur redan direkt. Vilket skulle ge de som är moderatorer
Ännu mer att göra. Och nånsens trådar i ot skulle öka ordentligt. Även om många skulle sköta sig så skulle många inte gör det.
Det tror jag inte alls!
Att skriva inlägg för att slippa betala en krona, är det inte många som gör. Väldigt dålig timpeng (eller hur?). Premiumpremien är helt ok. Att jag själv inte betalar, är en principsak, eftersom jag redan betalar med min tid och mitt skarpsinne:p.

Staffan

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Rätt OT men apropå annonser. Skrev några inlägg idag i en tråd om utomhusbelysning. Raskt dök detta upp hos mig:

En rad av olika modeller av eluttag och kopplingsdosor för utomhusbruk med rabatterbjudande från elbutik.se.
Någonting fungerar uppenbarligen som det ska. :D

Ännu bättre vore om TS i tråden fått dessa annonser för det är nog denna som är potentiell spekulant och inte jag. Men i nästa version kanske... Eller så får vi båda annonserna redan idag... :thinking:

Alfredo Alfredo skrev:
Rätt OT men apropå annonser. Skrev några inlägg idag i en tråd om utomhusbelysning. Raskt dök detta upp hos mig:

[bild]
Någonting fungerar uppenbarligen som det ska. :D

Ännu bättre vore om TS i tråden fått dessa annonser för det är nog denna som är potentiell spekulant och inte jag. Men i nästa version kanske... Eller så får vi båda annonserna redan idag... :thinking:
Fast nu är det väl som så att det är google som genererar annonsen, och att du nyligen var inne på elbutik och kollade skymningsrelä ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.