E El-Löken66 skrev:
Ganska förvirrat inlägg.
Nya regler som kommer gäller ju som regel inte retroaktivt. Har du skäl att misstänka felaktigheter eller för den delen hempul?
Bergman+masonit?

Vad ska du göra med Polen och Rumänien?
Huset är gjort i stående plank. På en del ställen ser man att rören ligger innanför masonit som man tydligen klädde insidan ned.

Det var tidigare, runt inlägget jag citerade, en diskussion om huruvida man måste följa nybyggnadsreglerna.

Någon skämtade om att ta in folk från öststaterna ifall den lokala elfirman vägrar att pula med äldre installationer av tveksam karaktär.

Innan du kallar folk förvirrade skall du kanske följa tråden.

A Anders_Nilsson skrev:
Huset är gjort i stående plank. På en del ställen ser man att rören ligger innanför masonit som man tydligen klädde insidan ned.

Det var tidigare, runt inlägget jag citerade, en diskussion om huruvida man måste följa nybyggnadsreglerna.

Någon skämtade om att ta in folk från öststaterna ifall den lokala elfirman vägrar att pula med äldre installationer av tveksam karaktär.

Har du läst alla inlägg?
Håller med El.löken
Ditt svar medför ingen progress här

E
A Anders_Nilsson skrev:

Nu var det ingen person jag benämnde förvirrad, däremot ett inlägg.

Har följt tråden hyfsat men kan säkert ha missat något.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.