122 436 läst · 717 svar
122k läst
717 svar
Fällt träd över servitutväg - vad göra?
Han har satt upp en bom på sin tomt/fastighet för att hindra olovligt utnyttjande av denna som parkering. Men du tycker då att han startat ett krig mot tjänande fastighetsägare till servitutet?RoTe skrev:
Tycker du att Ukraina är skyldiga till att ha startat det pågående kriget där också?
Bara såga trädet och rulla det åt sidan. Gnäller nån vet du inget om det men du antar att samma idiot som fällde trädet sen tog hand om det.👍
Är det fastställt i rätten att TS har rätt att ha bommen där? Tyckte det lät högst tveksamt när jag läste tråden.tveksamt skrev:
Jag tycker Ryssland är skyldiga för att ha startat kriget och hade dom rätt till det? Högst tveksamt va.
Jag är rätt benägen att behandla andra som jag själv blir behandlad. När folk beter sig så här eller på andra sätt jävlas har jag inget i mig som vill vara ärlig tillbaka.D Daniel 109 skrev:
Men jag är inte oärlig i allmänhet. Folk i allmänhet är ju ok och mest som alla andra så att säga ☺️🙏
Du siktar på ett sluttande plan utför med andra ord. Jag tycker inte alls om din inställning.
Det är lätt att tycka och göra så. Själv försöker jag att inte sänka mig till andras lägre nivå.Farstatjej90 skrev: