Vem menar du har startat ett krig?

• Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Vad är det för dumheter? Det är uppenbart att det är en fälld björk. Flaggstänger gör man dessutom av gran. Oavsett vilket får TS röja vägen.
Hempularen är från Stockholm, det är inte så lätt att se skillnad på olika trädslag då kanske....

• Haha
  • Gilla
Festlund och 25 till
  • Laddar…
RoTe
tveksamt tveksamt skrev:
Vem menar du har startat ett krig?
TS säger att hen satte upp en vägbom, sedan fälldes trädet.

• Gilla
Nicce12 och 4 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Startar man ett krig får man vara beredd att kriga.
Hade uppskattat om vi kunde lämna trollandet till flashbacks forum och här istället hålla oss till ämnet.

• Gilla
  • Haha
Åsa Å och 57 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
TS säger att hen satte upp en vägbom, sedan fälldes trädet.
Han har satt upp en bom på sin tomt/fastighet för att hindra olovligt utnyttjande av denna som parkering. Men du tycker då att han startat ett krig mot tjänande fastighetsägare till servitutet?

Tycker du att Ukraina är skyldiga till att ha startat det pågående kriget där också?

• Gilla
  • Haha
Anna_H och 49 till
  • Laddar…
Dra bort trädet med hjälp av bilen, lägg det i diket eller annan lämplig plats.

• Gilla
tonyzzz och 18 till
  • Laddar…
Bara såga trädet och rulla det åt sidan. Gnäller nån vet du inget om det men du antar att samma idiot som fällde trädet sen tog hand om det.👍

• Gilla
  • Haha
  • Älska
PaddyO och 92 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Nej, så är det inte. Du behöver utbildning om du arbetar åt någon annan. Det handlar om dennes arbetsgivaransvar. Här arbetar inte TS åt någon annan utan röjer sin väg.
Ok. Då var jag felunderrättad, pudlar😃👍

• Gilla
Anna_H och 12 till
  • Laddar…
K
Någon kunnig som vet.

Kan det vara egenmäktigt förfarande att stänga in nån genom att lägga upp hinder så att ts. inte kommer ut/ in till sin bostad.

• Gilla
  • Haha
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Bara såga trädet och rulla det åt sidan. Gnäller nån vet du inget om det men du antar att samma idiot som fällde trädet sen tog hand om det.👍
Varför rekommenderar du så ofta att man ska ljuga?

• Gilla
  • Haha
  • Arg
Patrik440 och 11 till
  • Laddar…
RoTe
tveksamt tveksamt skrev:
Han har satt upp en bom på sin tomt/fastighet för att hindra olovligt utnyttjande av denna som parkering. Men du tycker då att han startat ett krig mot tjänande fastighetsägare till servitutet?

Tycker du att Ukraina är skyldiga till att ha startat det pågående kriget där också?
Är det fastställt i rätten att TS har rätt att ha bommen där? Tyckte det lät högst tveksamt när jag läste tråden.

Jag tycker Ryssland är skyldiga för att ha startat kriget och hade dom rätt till det? Högst tveksamt va.

• Gilla
tripton
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Varför rekommenderar du så ofta att man ska ljuga?
Jag är rätt benägen att behandla andra som jag själv blir behandlad. När folk beter sig så här eller på andra sätt jävlas har jag inget i mig som vill vara ärlig tillbaka.
Men jag är inte oärlig i allmänhet. Folk i allmänhet är ju ok och mest som alla andra så att säga ☺️🙏

• Gilla
  • Älska
Festlund och 43 till
  • Laddar…
Du siktar på ett sluttande plan utför med andra ord. Jag tycker inte alls om din inställning.

• Gilla
Tsdoesds och 3 till
  • Laddar…
R
Det kommer ju ifrån rätt person🤔

• Gilla
  • Älska
  • Haha
HJ-C och 17 till
  • Laddar…
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag är rätt benägen att behandla andra som jag själv blir behandlad. När folk beter sig så här eller på andra sätt jävlas har jag inget i mig som vill vara ärlig tillbaka.
Men jag är inte oärlig i allmänhet. Folk i allmänhet är ju ok och mest som alla andra så att säga ☺️🙏
Det är lätt att tycka och göra så. Själv försöker jag att inte sänka mig till andras lägre nivå.

• Gilla
  • Älska
dicliff och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.