knekten skrev:
Vad är det med dig!Har du fått i dig för mycket Rysk vodka nu igen? Kan vi få se nån prislista nån gång,så kanske man kan ta dig på allvar oxå....:rolleyes:
Men shit :confused:

_ap_
Håll tillgodo.
Priserna är utan moms.

Bra jobbat ap! Nu kan vi ta dig på allvar igen...;)

Är ETA´s vedpanna lika bra som deras flispanna verkar vara, så förstår jag att den kostar mer än baxi osv, man får vad man betalar, brukar man ju säga

Grytis skrev:
man får vad man betalar, brukar man ju säga
Mjaa! Du får ingen grön svan,på Eta pannan.Ändå är Eta dyrare än Baxi. För det är väl rena o miljövänliga vi vill va?;)

_ap_
Alla som BETALAR får "en grön svan" så funkar det i sverige..

Sen knekten får du sluta jämföra Baxi med ETA, det finns skillnader större än priset, tro mig..

Vad ska man med en grön svan till... Man ska ju elda ved i pannan

En granne till mig hade tänk miljömärka sin produkt som han säljer.

Det skulle kosta han 16 000:- + moms och 2-3% av omsättningen av produkten./år..
för att få en grön svan på sin förpackning!

Så han avböjde... klokt.. enligt mig!

Vad är det för vedlängd i ETA pannorna ??.

_ap_
50cm.
150L 20-30kW
225L 40-60kW

_ap_ skrev:
Sen knekten får du sluta jämföra Baxi med ETA, det finns skillnader större än priset, tro mig..
Ok! Ja kan tro på dig en stund.:D Får vi höra alla skillnader förutom priset då?:)

_ap_
Seriöst, jag tror du har kunskap själv att avgöra det.
Du låtsas som de iallafall..

_ap_ skrev:
Seriöst
Ja,du är ju ändå återförsäljare av Eta pannan.Ställer man en fråga om pannan ,så borde väl säljarn kunna ge en rimlig förklaring?:)

_ap_
Skillnaden är att jag är stolt att få sälja ETA.
Att behöva ta 40000:- + moms för en Innova 50 och sen se kundens besvikna min när fläkten, strömmen, fronten, måste bytas omg eller efter en månad, det är inget jag kommer göra om..
Vissa blir ju belåtna av billigt pris andra av kvalité.

_ap_ skrev:
Vissa blir ju belåtna av billigt pris andra av kvalité.
Ok tack för svaret.Ja blir belåten av billigt pris OCH kvalite.:) Har du krängt nån panna ner till mellersta eller södra Sverige?Kanske man kan åka o titta på en live in action..

_ap_
Tyvärr inte.
Alla är sålda i närheten av oss.

Kansek någon som är intresserad av att vara Referens, PM:a isåfall.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.