263 320 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Jag köpte precis en låda. Tjejen i kundtjänst knorrade lite, för när lappen trillar ur deras system så står det att det är krav på 8 lådor skruv. Jag kom sannolikt undan eftersom jag redan hade betalat. Annars tror jag hon hade satt sig på tvären.
Printa bilden som vectrex la upp och sen är det bara hävda att det är en skärmdump från när du beställde och då var det minsan inga krav på boxar.fredl skrev:
Med tanke på hur rörigt dom har haft det med detta borde det vara omöjlig att veta vad hemsidan visade när du la din beställning!
195 kr här http://www.laitis.se/inredning-essbox-46970.htmlnoone70 skrev:
Men måste erkänna att det känns lite väl blodigt att hosta upp med 195 kr för lite skumgummi då jag betalade 175 kr för lådan...
Måste finnas något billigare man kan använda?
Även fast Essves säkert är riktigt bra och smidig och framförallt anpassad för väskan.
Edit: En funderig efter jag postat.
Om man köper tomma lådor vilket jag ska, bör man köpa locken också? Dvs lådorna ska ju stå i boxen men står dom bättre med locket under? Eller blir det glapp och den mm eller vad det kan vara saknas?
Redigerat:
Inte så blodigt... för inte så länge sedan kollade jag runt efter skumgummi till en annan väska som jag har och gav upp när jag såg priserna
Slutade med att jag slaktade en gammal skumgummimadrass med ett mindre snyggt resultat...
Slutade med att jag slaktade en gammal skumgummimadrass med ett mindre snyggt resultat...
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
De har upptäckt felet och bett webmastern ändra, därför är den borta. Lyckades ändå få köpa en för 199 i Häggvik. De såg lite gladare ut när jag sa att jag bara behövde en och skulle köpa några askar skruv också.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Inte lyrisk, men det var trevligt att inte behöva betala fullpris för den.
Medlem
· Stockholm
· 213 inlägg
Stod där utanför 06.20 i morse för att köpa ett par boxar, kollar då hemsidan en sista gång för att försäkra mig om att priset stämmer eftersom dom ändrat det med ett par timmars marginal de senaste dygnen.Robert-san01 skrev:
Ser då till min stora besvikelse att dom lagt till köpkravet på 8 askar igen, för typ 3:e gången.
Allvarligt skärpning på uppdatteringsfronten!!! Lallare!!!....suck det var ju bara att rulla därifrån....