FredrikR skrev:
[länk]
Står inget om 8 förpackningar skruv längre. :)
Nej, inte 8, nu är det 10 askar som gäller ...
Untitled.jpg

• Gilla
stegelvikensbygg
  • Laddar…
Klurigt. Just den bannern vägar ladda på min dator, trots att addblock är nedstängt. kan inte tvinga fram den manuellt heller, men jag ser på sidan vart den skulle vara placerad.

TeroM skrev:
Nej, inte 8, nu är det 10 askar som gäller ...
[bild]
Vilken tur att jag printade Beijers sida direkt på morgonen då det inte fanns någon text med att man var tvungen att köpa ett visst antal askar.

Tyvärr tog Bauhaus lappen och ingen extra kopia kvar annars kunde man ju dela ut dom då Bauhaus inte kollade nätet;-)

corre skrev:
Klurigt. Just den bannern vägar ladda på min dator, trots att addblock är nedstängt. kan inte tvinga fram den manuellt heller, men jag ser på sidan vart den skulle vara placerad.
Inte på min heller längre, tyvärr är det i bannern som priset står.

Fast i essves egen kampanj är väskan gratis om man köper 10 lådor skruv

De har ändrat priset på hemsidan, jag hade en tab från i förmiddags öppen och tänkte ta och beställa en, men då steg priset till 599 i korgen.

Haha, vilken tur man lyckades få två väskor till det priset.
Beställde och betalade på nätet och valde uthämtning i butik.
När jag kom till butiken så ifrågasatte kassörskan om priset verkligen stämde...... :p

Arrrghhh.... hur skall en stackars förvärsinkomsttagare hinna med i svängarna här.... på bara ett par timmar så förändras ett klipp till vardag igen....livet e bra grymt...:(

Ja ja, får väl till att köpa ett par boxar på Bauhaus till ordinarie pris som iofs är väldigt bra.(y)

Frågan jag dock har är om någon ser några svagheter med dessa essboxar. Finns det något som har gått sönder i något gångjärn eller liknande?
Dom verkar annars vara väldigt stryktåliga.

Redigerat:
Inflationen (eller är det deflation) hos Beijer är märkbar, nu är det åtta som gäller igen
ImageUploadedByTapatalk HD1377020805.982981.jpg

Kan det vara någon medveten mf-strategi tro? Dessa boxar och deras priser har ju skapat en hel del surr och intresse här iaf, Essbox goes viral!

Helt klart risk för att bauhaus håller ett öga på en sån här tråd.
BH är ju tredje träffen vid en googlesökning. Först efter köpta resultat från Essve och Bauhaus.

Vilken tur att jag hann köpa 4st innan det här hände. Undrar om Beijer och Bauhaus har haft en dialog?

Kul att några fler av er hann köpa också.

Realdoolar skrev:
Kan det vara någon medveten mf-strategi tro? Dessa boxar och deras priser har ju skapat en hel del surr och intresse här iaf, Essbox goes viral!
Tror för Beijers del att det var någon som klantade till det när dom satte priset till 199 kr för boxarna. Eller att dom upptäckte att dom såldes slut för fort så dom ville hejda lagertömningen genom att ställa krav på skruvinköp.
Men att först kräva 8 lådor, sen 10 lådor och sen 8 lådor igen tyder ju på att dom inte har en susning om vad dom håller på med. Och hela grejen gör väl knappast att förtroendet för Beijer ökar.

Essboxen ser ju ut att vara en viktig del i Bauhaus marknadsföring iaf då det står ett par pallar med dessa på bästa plats i varuhuset (i V-ås) precis innan kassan. Sen har dom ju ett bra pris på lådorna ändå. Och att det inte var något tjafs när man visade upp Beijerlappen och fick prisgaranti tyckte jag var bra.

Men den som får bäst marknadsföring är väl ändå Essve som har fått en riktig hype över sin plastväska :)

• Gilla
corre
  • Laddar…
4st boxar inköpta på bauhaus, 175:-/st med deras prisgaranti.

• Gilla
helder
  • Laddar…
Nu finns väskan för 199:- utan köpkrav på Beijers hemsida.
ImageUploadedByByggahus.se1377102009.256699.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
helder
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.