263 297 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Jag beställde från Laitis, http://www.laitis.se/catalogsearch/result/?q=Essbox+väska .FredrikR skrev:
Jag tycker att askarna är bra till så mycket mer än bara det jag vill bära med mig i väskor så därför har jag dessa även löst. Känner dock att jag borde skaffa en väska till så att man kan ha en väska för inomhusbruk och en för utomhusbruk. Så man kanske skulle passa på nu när de är så billiga.Tobas skrev:
Upplever att passformen är bättre. Med locket på, eller under askarna. Då försvinner all typ av rörelsemån i lådan, och man behöver inte ha boxen helt fylld med just askar.
På detta vis transporterar jag olika saker till och från bilen på ett bygge numera, har en box med axelräm som jag bär med mig extra förbrukningsmaterial som man behövt ta med sig eller verktyg såsom tänger och tvingar.
På detta vis transporterar jag olika saker till och från bilen på ett bygge numera, har en box med axelräm som jag bär med mig extra förbrukningsmaterial som man behövt ta med sig eller verktyg såsom tänger och tvingar.
Kolla här: http://www.essbox.seAnna1984 skrev:
Välj packningsguider längst ner, sedan snickare, el eller..
Där ser du förslag på hur väskan kan packas och även hur stora de olika skruvlådorna är.
Lådorna är 1x2, 2x2, 3x2 och 4x2 "prickar".
175 kr styck? Hur gick det till? Tar inte dom 299?
Beijer hade satt ner dem till 199kr. Så med Bauhaus prisgaranti så blev det 175 kr .
La precis en beställning från Laitis på småburkar för två väskor och foam för två väskor. Nu är det bara skruvarna som saknas
La precis en beställning från Laitis på småburkar för två väskor och foam för två väskor. Nu är det bara skruvarna som saknas
Redigerat:
Ja det får vi se, ska nog ta mig en sväng till Bauhaus Barkarby senare idag
Tack för detta tippset.Anna1984 skrev:
Blir nästan tvungen att smyga iväg till Bauhaus och se om jag får tag på ett par väskor.
Har inget behov nu men fina lådor som kan komma till användning speciellt till det priset... både till skruv och med foamen till alla möjliga grejer...
Man kanske skulle ha en som jobbväska till kontoret
Skulle iaf vara ensam med en sådan bland alla kontorsråttorna haha
Blir mest intressant hur hon reagerar där hemma om jag säger att jag ska köpa ett gäng lådor som jag egentligen inte behöver eller har nytta av för att förvara saker som jag ännu inte har, dvs esseve lådor. Pricken över i blir väl när jag berättar att man kan köpa tomma skruvlådor på nätet för att inreda lådorna vi inte behöver
Tyvärr tror jag inte hon blir förvånad hehe