Nej då, detta är suveränt. Då verkar mitt intresse för systainrar mycket mer sunt :)
Har ett par Essboxar själv men vet inte om jag ska fortsätta eller inte. Dock rymmer de jävligt mycket, på gott och ont. Blir tungt fort.

Nu vill vi se hur du ska förvara dessa på bästa sätt!

• Gilla
helder
  • Laddar…
Såna här bildtrådar är perfekt, då kan man alltid visa några bilder till sin sambo och helt plötsligt är ens egen systainer-hög rätt human!

• Gilla
helder och 2 till
  • Laddar…
Rovik skrev:
Det er blitt nevnt at bildene mine sporer av tråden her inne. Respekterer det, og kommer da ikke til å legge ut flere Essbox bilder.
Men jag vill se fler bilder :)

• Gilla
helder och 6 till
  • Laddar…
Jag har byggt en hurts till essboxarna i jobbarbilen. Ovanpå står kapgersågen.
20160315_111915.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

//AA

• Gilla
noone70 och 3 till
  • Laddar…
Nej, sluta icke med Essboxporren.

Jag har bara en box, jag gillar att ta med denna samt centrotec och borrmaskinssystainern hemma.
Så har jag det jag behöver skruva upp det mesta.

Möjligen behöver jag en låda till med tiden, men min initiala uppfattning om att essbox var skrymmande har jag reviderat, den rymmer massor, lite tung bara :)

• Gilla
saiter
  • Laddar…
Kommer mera för fanatikerna, i och för sig ett bra komplement :)

Roll-up banner för byggprodukter med en stork som flyger med en ESSVE-produkt i näbben.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
v.10?:x

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Jag vet inte om det varit upp tidigare. Men vart hittar man skum att stoppa i lådorna och skära ut till maskiner och diverse verktyg? Kanske inte nödvändigtvis bara till essbox utan även till andra kanske hemmabyggda lådor.

Jag såg det på Bauhaus. Om du hittar ett ställe för generiska inlägg, posta gärna här eller i tipstråden.

vart hittar man skum att stoppa i lådorna
Kan även fungera med betongmatta (liggunderlägg) som du limmar i skikt.

//AA

Hej!

Någon som har lite tomma lådor över till essbox?

Fråga din lokala snickare. Det gjorde jag. :)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Nån som baby-boxen live?
Pris?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.