Mattis200 skrev:
Någon som har lite tomma lådor över till essbox?
De jag förbrukade i somras gick som bistånd till Stockholmstrakten men skulle jag lyckas tömma fler askar framöver så lovar jag att hojta till här i tråden.

Hört rykten om att Essve ska komma med någon ny låda som passar ihop med Systainer. Någon som vet mer eller om det ens stämmer?

Inget jag hört, vilken av systainerna skulle det va?

Det kan inte vara någon som förväxlat denna för att vara Essve?

Skall faktiskt till Essves huvudkontor idag så man skulle ju kunna ställa lite obekväma frågor ;-)

• Grön första hjälpen-väska öppnad visar innehåll som bandage, sax och plåster, med instruktionsbilder på lockets insida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Var en som nämnde det på facebook och denne person skulle vara med i team essve och fått höra det den vägen.
Gillar tanken iaf kring det men återstår att se om det verkligen stämmer.

• Gilla
hus520
  • Laddar…
Jag var på byggmässan i Malmö och pratade med en från Essve, han sa att det i sommar skulle komma en låda som passar systainers, frågade dock aldrig vilka.

S
C Chiippe skrev:
Jag var på byggmässan i Malmö och pratade med en från Essve, han sa att det i sommar skulle komma en låda som passar systainers, frågade dock aldrig vilka.
behövs absolut inte

SBH skrev:
behövs absolut inte
Nä, jag sa att det var märkligt eftersom dom precis kommit med en mini och det tyckte han med. Så det är inte säkert det stämmer.

Finns det ngt aktuellt erbjudande om att köpa skruv o få väska billigt?

Beijers brukar kunna lösa det om man köper 8 skruvlådor.

• Gilla
olofh
  • Laddar…
S
O olofh skrev:
Finns det ngt aktuellt erbjudande om att köpa skruv o få väska billigt?
brukar köra med kundkorg

S
och på jobb blir det mera kartong och säckkärra eller gafflar

Kan det vara ihopblandat med tillverkaren FAST som säljer skruv i anpassade Tanos-systainers?

Jag var på nordbygg för 5år sen. Essve sa redan då att dom kommer synka med systainer.

• Gilla
ClasH
  • Laddar…
Bauhaus är på väg att få in MFT lådor som är systainer Classic typ. Passar essve . Kostar 399kr. Malmö ska ha 6 st

• Röd MFT Systembox öppen med förvaringsfack satt på ett skrivbord med diverse kontorsmaterial.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.