264 006 läst · 902 svar
264k läst
902 svar
Essbox system från essve
Måste vara jobbig att plocka fram det som ligger längst ned... jag kan offra mig med att ta en 10-15 lådor av dig
Är inte heller avis
Är inte heller avis
@trojlee, det er for mye å ramse opp , det man skulle trenge og litt til, men noe er:
Dykksag
Spikerpistol, dykkertpistoler, krampepistoler
Pussemaskiner
Stikksag
Driller
Båndet skrumaskin
En god del 18V maskiner
Håndoverfres
Osv
Osv
@Aeroabuser, Koffertene er oppbevart slik til verkstedet mitt er oppe og går, selv om det er noen år fram i tid. Du får være snill gutt i år så kanskje jul tomten kommer med verktøy
Dykksag
Spikerpistol, dykkertpistoler, krampepistoler
Pussemaskiner
Stikksag
Driller
Båndet skrumaskin
En god del 18V maskiner
Håndoverfres
Osv
Osv
@Aeroabuser, Koffertene er oppbevart slik til verkstedet mitt er oppe og går, selv om det er noen år fram i tid. Du får være snill gutt i år så kanskje jul tomten kommer med verktøy
Vad är det för hysteri med Essboxar och Tradera?!
För några veckor sedan gick en väska med några tomma askar och 3st askar med skruv för 500kr+frakt, nu ikväll gick 3st väskor (en med skuminlägg, en med tomma askar och en tom) för 1322kr + frakt
Det blir ju i princip billigare att köpa dem nya själv direkt från handlaren..
För några veckor sedan gick en väska med några tomma askar och 3st askar med skruv för 500kr+frakt, nu ikväll gick 3st väskor (en med skuminlägg, en med tomma askar och en tom) för 1322kr + frakt
Det blir ju i princip billigare att köpa dem nya själv direkt från handlaren..
Var jag som hafft garage städning här hemma och sålt Essboxar + lite tomma maskinväskor. 2500:- blev det denna helg. + bildelar förra helgen , så 12000:- för grejer som bara samlat damm och stått ivägen