263 398 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Var förbi min lokala handlare i morses, när jag ändå var där frågade jag om dom inte hade några tomburkar till essboxen som man kunde få köpa. Jodå, det slutade med att jag fick 20st med lock i varierande storlekar, gratis!
Gratis är alltid gott. Nu kommer dom å andra sidan få ännu mer av mina virkesaffärer i framtiden! Nöjd kund!
Gratis är alltid gott. Nu kommer dom å andra sidan få ännu mer av mina virkesaffärer i framtiden! Nöjd kund!
Du har tur duvectrex skrev:Var förbi min lokala handlare i morses, när jag ändå var där frågade jag om dom inte hade några tomburkar till essboxen som man kunde få köpa. Jodå, det slutade med att jag fick 20st med lock i varierande storlekar, gratis!
Själv var jag tvungen att beställa från Laitis. När jag väl hade beställt och fått hem dem, upptäckte jag att jag hade behövt fler lådor i större storlek. Hade behövt deras 204 lådor. Lite surt att nehöva beställa nya och betala mer frakt
Har inte hunnit inreda något än, men vad jag inte fick var några av dom allra minsta lådorna, däremot ett gäng av dom största (tror jag). Lust att byta lite?Anna1984 skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
2x3 moduler har Byggma i Danderyd, gratis! De hade rätt gott om dem också. Tror även det var 3x3 som jag såg en bunt av.
Jag skulle idag beställa lådor/lock från Laitis webshop, men tänkte att jag kollar först på Laitis butik här i stan om dom hade hemma så jag kanske kunde slippa frakten.
Det slutade med att jag fick ett gäng lådor och lock gratis!
Det slutade med att jag fick ett gäng lådor och lock gratis!
Ska också beställa lite smålådor. Behöver man lock om man förvarar dem i boxen? Jag såg i affären att de hade locken under lådorna.