263 398 läst · 902 svar
263k läst
902 svar
Essbox system från essve
Det är väl inte riktigt bedrägeri när Beijer inte varit tydliga med vad som gäller. Ett tag hade de lådan ute för 199 kr utan krav på köp av skruvar. Sen har det även varit lite olika bud inne i butikerna. Vissa släppte lådorna utan skruvar för 199 kr medan andra butiker krävde att man köpte några paket skruvar.
Så det är upp till Bauhaus att ha en dialog med Beijer för att reda ut vad som gäller. Antar att de får olika svar beroende på vem som svarar på andra sidan av luren.
Så det är upp till Bauhaus att ha en dialog med Beijer för att reda ut vad som gäller. Antar att de får olika svar beroende på vem som svarar på andra sidan av luren.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Försökte köpa lite lådor så jag kan flytta över från den gröna plåtlådan till boxen. Inte det lättaste visade det sig!
Byggma hade lite liggande och de berättade att Essve säljer inte tomma askar. De hade ett lager som de fått av Essve för att dela ut till de som köpte skruv som inte hunnit fasas in i box förpackningen. Efter det var det slut på tomma boxar. De hade 2x8 moduls och någon ännu större så det blir tydligen till att köpa skruv...
Byggma hade lite liggande och de berättade att Essve säljer inte tomma askar. De hade ett lager som de fått av Essve för att dela ut till de som köpte skruv som inte hunnit fasas in i box förpackningen. Efter det var det slut på tomma boxar. De hade 2x8 moduls och någon ännu större så det blir tydligen till att köpa skruv...
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 478 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 478 inlägg
Finns Tomma lådor för liten peng här http://www.laitis.se/catalogsearch/result/?q=Essbox&search_select_store=search_webshopRobert-san01 skrev:Försökte köpa lite lådor så jag kan flytta över från den gröna plåtlådan till boxen. Inte det lättaste visade det sig!
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Då tror jag att jag hellre köper skruv för pengarna. Det blir trots allt nästan 20kr/burk inkl frakt och det är rätt bra rabatt om skruven jag behöver kostar i snitt 100kr/ask.
Knalla förbi nått bygge och fråga om de har några tomaskar. Har skickat ut efterlysning efter askar till alla hantverkare jag kännerRobert-san01 skrev:
Självbyggare
· Stockholm
· 9 884 inlägg
Jag känner en av säljarna på Essve lite så jag har frågat honom om han inte får askar över när han är ute och demar.
Sök på kaizen foam på youtube, skulle troligen passa bra i Essve väskan.