Stefan N skrev:
Olika bud i kassan då, verkar som Beier inte har riktig kläm på hur dom ska ha det med Essve.
Det var ganska länge sen jag såg dem till salu. Det kan ju faktiskt vara så att man sålde lösa burkar när väskan introducerades och en del skruvar bara gick att få tag på i pappkartong.
 
Ja, Beijer har verkligen snurra till det. Undra hur glada Bauhaus kommer bli på Beijer när dom inser vad som hänt.
 
Bauhaus Botkyrka köpte skärmdump...
Jag hade inte varet ensam om det heller, tjejen i kundtjänst kollade på dumpen, ropade på kollegan som såg boxarna och frågade om det var Beijer och sa att dom hade godkännt sån i Lördags.
 
Tror inte Bauhaus bryr sig speciellt mycket. De skickar det säkert på Essve som får ersätta Bauhaus.
 
Gjorde ett fynd idag.
200 kr på en loppmarknad.
20130825_182005.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
helder och 9 till
  • Laddar…
wanegardh skrev:
Gjorde ett fynd idag.
200 kr på en loppmarknad.
[bild]
Var det efter prisgaranti ? :D:D
 
Redigerat:
Nyfniken skrev:
Finns det någon butik i norra stockholmsområdet som säljer tomma inredningslådor?

Jag vet att Beijer i Häggvik hade förut, men de var slutsålda.
Beijer Häggvik sålde burkar för 3:- utan lock och 4:- med, när jag köpte boxarna. Tog då 20st 202'or. Två veckor sen behövde jag mer, dom hade 202'or kvar men lyckades inte hitta dessa i sitt system så efter 30 minuters strul sa killen i informationen "ta dom, kostar mer att hitta ett pris", 20st 202'or till utan kostnad :)
 
TeroM skrev:
"ta dom, kostar mer att hitta ett pris"
Sen gick han och tog en kopp kaffe? :)
 
oceanis skrev:
Var det efter prisgaranti ? :D:D
Japp för 250 kr ville hon ha:)
 
Redigerat:
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
B
Skulle beställ Eessve-lådor hos Beijerbygg.se alldeles nyss, medan jag knappade med adress och annat så han de försvinna från sidan och det som ligger i kundvagnen är "Ej köpbar". :mad:
 
Men tanke på hur tomt det var i hyllorna på bauhaus så har var och varannan svensson en låna nu :D
Säkert samma syndrom hos Beijer
 
corre skrev:
Oj, och dom märkte inte texten i botten? Lucky you :)
Nej, det roliga är att hon höll i min telefon och läste och scrollade ner. Jag såg tom att den där texten kom fram, men precis när hon scrollat fram den suckade hon och sa. "Okej, vi kör på det", gick och gjorde sina grejer och jag fick tillbaka 372 kr!
 
B
vectrex skrev:
Jag tog en skärmdump av Beijers sida igår när det inte fanns några krav på att köpa skruv. Lägger upp den här om någon vill använda den till att nyttja prisgarantin hos Bauhaus.[bild]
breakman skrev:
Skulle beställ Eessve-lådor hos Beijerbygg.se alldeles nyss, medan jag knappade med adress och annat så han de försvinna från sidan och det som ligger i kundvagnen är "Ej köpbar". :mad:
Tog en tur till Bauhaus på lunchen med skärmdumpen i bakfickan. En jäktad tjej hoppade mellan tre ärenden i väntan på hjälp från kollegor. Efter ca 10min väntan så blev det godkänt och jag fick tillbaka 247kr för två lådor. Ångrar mig att jag inte tog fler... :D
 
Verkar inte finnas kvar på beijers hemsida. Antingen slutsålt eller så är erbjudandet borta. Synd hade velat köpa 3-4 lådor.
 
T
En massa "bedragare" i denna tråd och skäms gör ni inte ett dugg heller:thumbdown:

Bara för att tjäna några hundralappar............
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.