Någon som har kampanj på boxarna? Såg att bauhaus gått upp till 699:- nu, lite häftig höjning från 299:-. Tänkte köpa 5-6st så det kan löna sig även med begränsad fraktkostnad. Hittar inga vettiga priser alls i Sverige nu, någon som har förslag?

Matte_Nörden skrev:
Någon som har kampanj på boxarna? Såg att bauhaus gått upp till 699:- nu, lite häftig höjning från 299:-.
Dom måste kanske ta igen alla boxar de sålde på prisgaranti för 175 kr st. :)

Fick min gratis när jag köpte ett gäng skruvlådor.
Jag gillar er som tänker utanför boxen ;-) i användandet av dessa väskor. Bara fantasin som sätter gränser, och 75mm.

scubasteve1983 skrev:
Fick min gratis när jag köpte ett gäng skruvlådor.
Jag gillar er som tänker utanför boxen ;-) i användandet av dessa väskor. Bara fantasin som sätter gränser, och 75mm.
Var någonstans? Nyligen?

Matte_Nörden skrev:
Var någonstans? Nyligen?
Det erbjudandet har jag sett på flera ställen. Woody har (åtminstone i Mölnlycke) erbjudande om att man får boxen gratis om man fyller den med skruv (tror det var minst 8 lådor).

Matte_Nörden skrev:
Var någonstans? Nyligen?
Verktygsladan.se får man 25kr i rabatt per köpt ask med essve skruv. Köper man 12 lådor skruv får man väskan för 195kr
Han har bra priser på skruv dessutom och om man frågar snällt brukar han skicka med några tomlådor oxå

• Gilla
lego
  • Laddar…
Kollat K-rauta? Har för mig att jag såg att dem märkta 299 sist jag var för bi Arninge.

Svara mig själv: Bauhaus i Hyllinge hade inte märkt om än. Gick in i kassan för 699:- men stod 299:- på hyllan. Damen i kassan såg lite missnöjd ut men sålde för 299 utan att knorra.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
699:- är inte rimligt, men 299:- känns riktigt bra! :)

298:- på K-rauta Arninge.

Jag har sagt det förut men tål att upprepas... Jag BEHÖVER ett Bauhaus och eller K-Rauta i närområdet. :)

FredrikR skrev:
Jag har sagt det förut men tål att upprepas... Jag BEHÖVER ett Bauhaus och eller K-Rauta i närområdet. :)
Ja, det är lite diskriminering......jag är nog lite kränkt.......:cool:

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Har nu totalt 12 st essboxar, det jag önskar nu är att Essve tar konceptet ett steg längre och bygger ut sin förvaringslösning. Jag tänker då främst att det skulle finnas boxar med dubbel höjd, för att göra den mer lämplig till maskinförvaring. De kunde också utveckla fler insatslådor eller andra insatser. Saknar exempelvis en 404 låda att ha slippapper i.

• Gilla
corre och 3 till
  • Laddar…
Matte_Nörden skrev:
Har nu totalt 12 st essboxar, det jag önskar nu är att Essve tar konceptet ett steg längre och bygger ut sin förvaringslösning. Jag tänker då främst att det skulle finnas boxar med dubbel höjd, för att göra den mer lämplig till maskinförvaring. De kunde också utveckla fler insatslådor eller andra insatser. Saknar exempelvis en 404 låda att ha slippapper i.
Då kan väl du och olzon anmäla er som utvecklare...han har ju visat sina lösningar tidigare här i tråden.....
Jag köpte en för 199 då stormen var som värst men har inte hittat nåt bra ändamål med den.....än:cool:

Matte_Nörden skrev:
12?!! Du är inte riktigt frisk!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.