623 512 läst · 1 579 svar
624k läst
1,6k svar
En historia om bygge, biorum och cancer
Usch vad tråkigt, man har följt honom även om jag inte varit så aktiv skribent här..
Just nu känner jag mig lite extra berörd av cancer, min tjejs mamma gick nyligen bort i cancer och har en släkting som förmodligen inte har långt kvar samt en bekant som får behandling just nu, för ett par år sedan gick en annan bekant bort i blodcancer. Cancer tar för stor plats i mitt liv just nu.
Just nu känner jag mig lite extra berörd av cancer, min tjejs mamma gick nyligen bort i cancer och har en släkting som förmodligen inte har långt kvar samt en bekant som får behandling just nu, för ett par år sedan gick en annan bekant bort i blodcancer. Cancer tar för stor plats i mitt liv just nu.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Det gör vi nog lite till mans, även vi helgamla fäller en tår eller två.Nyfniken skrev:
Stefan visade medkänsla och intresse för oss andra i vår skröplighet,
och var mest torrt realistisk, aldrig självömkande om sina egna lidanden.
Administrator
· Skåne
· 7 928 inlägg
Så otroligt ledsamt.
Stew gick bort den 15 december 2014.
Vi ses på andra sidan Stefan.
Stew gick bort den 15 december 2014.
Vi ses på andra sidan Stefan.
Administrator
· Skåne
· 7 928 inlägg
Vi kommer att stänga Byggahus.se i en tyst minut för Stefan på måndagen den 5 januari 2015. Återkommer med exakt tidpunkt.
Oerhört tragiskt. Stefans öde påminde mig om hur viktigt det är att vara tacksam för det man har, Även när man tycker att man har en pissdag och ibland ett pissliv så är det egentligen jävligt bra när man tänker efter med lite insikt.
Jag tänker främst på hans son denna dag, som tyvärr får växa upp utan en far. Jag hoppas att sonen växer upp och en dag läser denna tråden och inser vilket starkt avtryck hans far gjorde på många utav oss.
Vila i frid.
Jag tänker främst på hans son denna dag, som tyvärr får växa upp utan en far. Jag hoppas att sonen växer upp och en dag läser denna tråden och inser vilket starkt avtryck hans far gjorde på många utav oss.
Vila i frid.